kravlesko/begyndersko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

oerbaek

Aprilmor11 skriver:

50 kr i føtex

føtex har ikke flere her i kalundborg har været der i dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

oerbaek

Mette&Alexander skriver:

Måske de har nogle på growingfeet.dk de har noget outlet på børnesko... 

Min søn havde de første sko fra skoringen skofus, men de var efterårs sko sådan en lille slags støvle. Men super fine også med prisen....  ellers har jeg selt lige købt små begynder prewalkers til min datter ved fuzzies men det var på deres lagesalg, men de er super søde og fik dem til 125 kr pr par. de har sådan nogle skidsikker såler, også på deres skindfutter..

den side må jeg lige lure på  

Anmeld

21. juni 2012

Aprilmor11

oerbaek skriver:

føtex har ikke flere her i kalundborg har været der i dag  

De har masser i Horsens

Anmeld

21. juni 2012

oerbaek

Aprilmor11 skriver:

De har masser i Horsens

lidt lang vej for et par sko

Anmeld

21. juni 2012

Mother-love

oerbaek skriver:

jeg kan desværre ikke åbne dit link men kan se der står noget med bundgaard, sådanne et par har han i forvejen men han har slidt dem så meget at der nu er gået hul i. han har taget de første par skridt men ikke sikkert nok til at jeg vil give ham en stiv sko på endnu og jeg syns heller ikke de der lædder sutsjo man kan få er gode nok  

Men ja det er jo lige før at jeg skal i babysam og have et par nye bundgaard, jeg spurgte ellers i går om de havde udsalg på sko også men det sagde de at de ikke har... hmm jeg må prøve derned igen

ja det er de der bundgaard prewalk. og de kører super udsalg fra idag har selv lige købt et par mere til isabella samt en klapvogn til 1000 kr.

Anmeld

22. juni 2012

Aprilmor11

oerbaek skriver:

lidt lang vej for et par sko

Ja det er rigtigt

Anmeld

22. juni 2012

oerbaek

michelledam skriver:

ja det er de der bundgaard prewalk. og de kører super udsalg fra idag har selv lige købt et par mere til isabella samt en klapvogn til 1000 kr.

jamen så er det det jeg gør. jeg må i babysam igen. Er nemlig super glad for dem han har

Anmeld

22. juni 2012

oerbaek

modesty skriver:

Disse er på udsalg i Magasin. 

http://shop.magasin.dk/Sko-og-str%C3%B8mper/Sale%20B%C3%B8rn%20Sko%20og%20str%C3%B8mper,default,sc.html

tak for det men det er ikke lige sådanne nogle jeg leder efter, jeg syns ikke der er nok støtte i sutsko  

Anmeld

22. juni 2012

modesty

oerbaek skriver:

tak for det men det er ikke lige sådanne nogle jeg leder efter, jeg syns ikke der er nok støtte i sutsko  

OK. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.