kravlesko/begyndersko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

oerbaek

Hejsa alle sammen 

Jeg håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig

Min søns sko er gået i stykker og han skal derofr have et par nye, men han er lige ved at begynde at gå så han skal stadig have de helt bløde sko, men han skal jo nok ikke bruge dem så længe, så mit spørgsmål er  

er der nogle af jer der ved hvor man kan købe de helt bløde babysko til billige penge, da jeg ikke gider give en formue for dem hvis han kun skal bruge den en måned, men samtidig skal de jo være nogle ordenlige nogle tænker der måske var et sted på nettet eller lign nu der er udsalg rundt omkring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

oerbaek

slet ingen der kan hjælpe

Anmeld

21. juni 2012

Kloster

Bilka. De har nogle gåsko til ret billige penge.

Anmeld

21. juni 2012

oerbaek

Kloster skriver:

Bilka. De har nogle gåsko til ret billige penge.

tak. bor bare langt fra en bilka

Anmeld

21. juni 2012

Mother-love

Jg ville evt. Købe de her

http://www.google.dk/search?q=bundgaard+prewalker& amp;hl=da&client=safari&tbo=d&source=l nms&tbm=isch&sa=X&ei=jAfjT4uSIsTVsgaS7 N3ABg&ved=0CGQQ_AUoAQ&biw=768&bih=916# biv=i|0;d|r6POBqSCWkuebM:

Dem bruger vi til isabella dog i pigefarve hehe
Men de har i øjeblikket 30% på dem i babysam så de koster lige lidt over 200 kr. Det synes jeg ikke er dyrt for så lækker en sko

Anmeld

21. juni 2012

Alexander&Lærke

Måske de har nogle på growingfeet.dk de har noget outlet på børnesko... 

Min søn havde de første sko fra skoringen skofus, men de var efterårs sko sådan en lille slags støvle. Men super fine også med prisen....  ellers har jeg selt lige købt små begynder prewalkers til min datter ved fuzzies men det var på deres lagesalg, men de er super søde og fik dem til 125 kr pr par. de har sådan nogle skidsikker såler, også på deres skindfutter..

Anmeld

21. juni 2012

Aprilmor11

oerbaek skriver:

Hejsa alle sammen 

Min søns sko er gået i stykker og han skal derofr have et par nye, men han er lige ved at begynde at gå så han skal stadig have de helt bløde sko, men han skal jo nok ikke bruge dem så længe, så mit spørgsmål er  

er der nogle af jer der ved hvor man kan købe de helt bløde babysko til billige penge, da jeg ikke gider give en formue for dem hvis han kun skal bruge den en måned, men samtidig skal de jo være nogle ordenlige nogle tænker der måske var et sted på nettet eller lign nu der er udsalg rundt omkring.

50 kr i føtex

Anmeld

21. juni 2012

Sara.

Hvis han ikke går endnu, så vil jeg bare give ham hjemmesko på......

Og når han så går så købe nogle rigtige nogen som støtter rigtig godt!

Anmeld

21. juni 2012

maria_wlt

oerbaek skriver:

Hejsa alle sammen 

Jeg tog nogen almindelig læder sko til inden penge og så limede jeg en sål i.. Så blev den passende stiv og så var det BILLIGT

Anmeld

21. juni 2012

oerbaek

michelledam skriver:

Jg ville evt. Købe de her

http://www.google.dk/search?q=bundgaard+prewalker& amp;hl=da&client=safari&tbo=d&source=l nms&tbm=isch&sa=X&ei=jAfjT4uSIsTVsgaS7 N3ABg&ved=0CGQQ_AUoAQ&biw=768&bih=916# biv=i|0;d|r6POBqSCWkuebM:

Dem bruger vi til isabella dog i pigefarve hehe
Men de har i øjeblikket 30% på dem i babysam så de koster lige lidt over 200 kr. Det synes jeg ikke er dyrt for så lækker en sko

jeg kan desværre ikke åbne dit link men kan se der står noget med bundgaard, sådanne et par har han i forvejen men han har slidt dem så meget at der nu er gået hul i. han har taget de første par skridt men ikke sikkert nok til at jeg vil give ham en stiv sko på endnu og jeg syns heller ikke de der lædder sutsjo man kan få er gode nok  

Men ja det er jo lige før at jeg skal i babysam og have et par nye bundgaard, jeg spurgte ellers i går om de havde udsalg på sko også men det sagde de at de ikke har... hmm jeg må prøve derned igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.