Tulle28 skriver:
Jeg suttede tommelfinger til jeg var 10:-) Ikke offentligt, kun derhjemme. Og jeg eeeelskede også silkesnore, vaskemærker og lignende:-) Det var nok ikke lige det svar du længtes efter, men jeg husker min tommelfinger som det bedste og dejligste da jeg var lille, og også hvor ulykkelig jeg var, når min mor og far smurte Go Negl på (man kan godt sutte på tommelfinger alligevel skulle jeg hilse at sige). Trangen til at sutte på tommelfinger gik over fra den ene dag til den anden:-)
Åh jeg er så splittet! For ja, jeg ved jo at det bare er så hyggeligt for ham.. bliver ved med at tænke, at det vel går over.. for jeg KAN jo ikke forhindre ham i det når han feks sover.. det kan i hvert fald være svært..
Jeg er heller ikke konsekvent med det - jeg har ikke følelsen af at NU skal han bare af med den vane! Men nogle gange husker jeg ham på det, hvis den ryger ind og vi er nogen steder.. så tager han den også ud. For det meste. Men derhjemme og til aften gør jeg ikke noget ved det.
Og det burde vel være enten eller.. enten skal vanen væk eller også er den okay... jeg er bare så splittet x)
Anmeld