burde jeg teste? har ik lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Hehe ja det ville være typisk.. Men ellers må du teste med morgen urin imorgen tidlig

så har jeg købt en rfsu test kunne godt vente til imorgen tidlig, ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Nettemor

Anonym skriver:

så har jeg købt en rfsu test kunne godt vente til imorgen tidlig, ja

Super! Så husker du lige at citere mig i den her tråd når du har taget testen!

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Super! Så husker du lige at citere mig i den her tråd når du har taget testen!

selvfølgelig! men overvejer lidt at teste idag, ligeså snart jeg kan tisse. er bestemt ikke morgenmenneske, og tror bestemt, jeg glemmer alt om det imorgen tidlig

Anmeld

21. juni 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

skriver lige ano, da pb er hemmeligt, indtil det lykkeds for os.
hvis nogen kan gennemskue mig, tys tys

min veninde prøver inderligt at få mig til at teste, da hun synes, det lyder som en graviditet. har snakket med hende om alt indenfor det område i meget lang tid, og hun kender til min MÆRKELIGE krop.

jeg har lige fundet ud af, jeg burde have haft min mens i søndags, så er jo gået over tid. jeg har haft noget stikken omkring navlen on/off i en uges tid. har murren i underlivet, dog ikke særlig meget. den anden dag kunne jeg ikke ligge på maven og sove, pga det gjorde ondt (undskyld mit sprog!!!) lige over fissen, følte noget hårdt stødte på. og samme sted, har jeg nogle mens lignende smerter/spændinger fra on/off.
har hverken ømme bryster, kvalme eller noget andet, som tyder på graviditet.

dette er denne måned, hvor jeg på ingen måde har tænkt over graviditet. det ville passe dårligt ind i denne måned/periode. har haft eksaminer at tænke på, flytning og andre ting. så det ville passe dårligt ind i denne måned.

jeg har virkelig ikke lyst til at teste! har ikke lyst til at smide en negativ test ud...igen. jeg har mistet to gange før, så har stået med positiv test, men den blev hurtigt negativ igen. jeg gider virkelig ikke "spilde penge" på at tage en negativ test. jeg forventer absolut ikke to streger. jeg har været holdt på ppiller i lidt over ½ år, men startede op på dem igen, og var på dem i 15-20 dage, og er nu holdt igen. (det var i samråd med læge, jeg skulle tage 15-20 ppiller). og tror nu, der bare er gået fuldstændig kuk i min cyklus, som der jo nok også er, og det giver mig endnu mindre lyst til at teste. jeg ved jo, den er negativ.

min krop er også meget mærkelig! den føler sig tit gravid. får oppustet mave, kvalme, ømme bryster osv., uden at være gravid. sådan gør den tit. især efter min sidste sa i januar.

så piger, ville i teste, hvis i stod i en lignende situation, selvom jeres mavefornemmelse siger, den er negativ? eller ville i vente og se tiden an? kom gerne med gode råd. jeg ønsker inderligt en graviditet, men har følelsen af, jeg slet ikke kan blive gravid ..

Kan sagtens følge dig. MEn jeg vil tag en test alligevel.

Min veninde har aldrig mistet, men har stået med negative tester ALT for mange gange, så sidste test der blev taget var jeg der, hun turdede ikke teste, så jeg skulle tjekke den, og den ar positiv, og endda med 2.

Jeg ventede selv tvillinger for 6 år siden og mistede også, så troede heller ikek på at jeg var gravid i 2010 da jeg kun besvimede hele tiden, og min mens opførte sig mærkeligt, så var jeg bestemt ikke gravid. Lægen og sygehuset fik  taget 6 negative graviditetsteste i alt, så da jeg skulle have tjekket en byld ved lægen snakkede jeg med ham om det og sagde at det ikke var en graviditet, men han synes at jeg skulle få lavet en urin prøve alligevel. Det gjorde jeg og den var positiv. Selvom at jeg havde tankerne på at den var negativ. Jeg var på p-piller så han var ikke planlagt.

Anmeld

21. juni 2012

GUSO

Anonym skriver:

selvfølgelig! men overvejer lidt at teste idag, ligeså snart jeg kan tisse. er bestemt ikke morgenmenneske, og tror bestemt, jeg glemmer alt om det imorgen tidlig

Altså man vil nok også teste positiv med formiddags urin ( hvis man altså er gravid) når man er gået 4 dage over,eller selvfølgelig er der nogen som først kan teste positiv senere, men flertallet ville nok godt kunne, så jeg siger test for pokker jeg ville ikke have kunnet vente Camilla

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Kan sagtens følge dig. MEn jeg vil tag en test alligevel.

Min veninde har aldrig mistet, men har stået med negative tester ALT for mange gange, så sidste test der blev taget var jeg der, hun turdede ikke teste, så jeg skulle tjekke den, og den ar positiv, og endda med 2.

Jeg ventede selv tvillinger for 6 år siden og mistede også, så troede heller ikek på at jeg var gravid i 2010 da jeg kun besvimede hele tiden, og min mens opførte sig mærkeligt, så var jeg bestemt ikke gravid. Lægen og sygehuset fik  taget 6 negative graviditetsteste i alt, så da jeg skulle have tjekket en byld ved lægen snakkede jeg med ham om det og sagde at det ikke var en graviditet, men han synes at jeg skulle få lavet en urin prøve alligevel. Det gjorde jeg og den var positiv. Selvom at jeg havde tankerne på at den var negativ. Jeg var på p-piller så han var ikke planlagt.

wow, en omgang du har været igennem.

men jeg har købt en rfsu test nu, og venter bare på, jeg kan tisse, og få af-/bekræftet.

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Altså man vil nok også teste positiv med formiddags urin ( hvis man altså er gravid) når man er gået 4 dage over,eller selvfølgelig er der nogen som først kan teste positiv senere, men flertallet ville nok godt kunne, så jeg siger test for pokker jeg ville ikke have kunnet vente Camilla

ja, tror også, jeg kan teste positiv med formiddagsurin, når jeg ikke har drukket noget og ellers kun tisset da jeg stod op for en times tid siden ..

og ved ikke, om det kan ligge i generne, men både min mor og søster har kunnet teste meget positivt tidligt, og der begyndte deres symptomer at gå amok tidligt også, med bobler, kvalme, tissetrang, madtrang, ligamentsmerter osv. så mon ikke, jeg også kan teste "tidligt"?

Anmeld

21. juni 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

wow, en omgang du har været igennem.

men jeg har købt en rfsu test nu, og venter bare på, jeg kan tisse, og få af-/bekræftet.

Jeg krydser alt for at den er positiv. MEn husk at morgen urin er bedst. Så prøv igen om en uges tid med morgenurin, hvis den viser negativ nu. MEn håber på en positiv

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Jeg krydser alt for at den er positiv. MEn husk at morgen urin er bedst. Så prøv igen om en uges tid med morgenurin, hvis den viser negativ nu. MEn håber på en positiv

hvis den er negativ nu, har jeg bestemt mig for at vente to uger med at teste igen, og så med morgenurin ..

Anmeld

21. juni 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

hvis den er negativ nu, har jeg bestemt mig for at vente to uger med at teste igen, og så med morgenurin ..

God ide. Håber at høre en up date

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.