se,se se!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Eliza

B&J skriver:

wow du kan jo bare det der hvor er den super flot

mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Dinna88

Eliza skriver:

du har helt ret  men alternativet var at sidde i hjørnet, rokke og forsøge at gnave min arm af

Tro mig.. det stakkels symaskine blev da også kaldt grimme ord jeg ikke engang anede fandtes.. og mange af dem

hahaha, sikke et scenarie! Hvor er det bare godt gået!  jeg er en af dem der da godt kan sy..... Men det kommer IKKE nemt til mig, som hækling f.eks. gør. Så når jeg ser sådan noget her, og læser det du skriver, så bliver jeg altså dybt imponeret. 

Anmeld

21. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Eliza skriver:

Ja nå har jeg jo ikke røget i 8 dage (uden hjælpe midler) Så hænderne trængte til noget at rive i..

Jeg er IKKE kreativ af natur, og har ikke syet siden 4. klasse.! 

Men googlede lidt og bestemte mig for at kaste mig ud i at lave min egen voksipose, HEY hvor svært kan det lige være?? 

her er det færdige resultat og jeg syntes faktisk det blev ok  

nå ja tak til hende der har trillinger som havde lavet et indlæg for ca 1 år siden (kan ik huske hva hun hed) men det var om at lave en voksi, og det hjalp mig meget 

Hvor er den fin

Anmeld

21. juni 2012

Eliza

Dinna88 skriver:

hahaha, sikke et scenarie! Hvor er det bare godt gået!  jeg er en af dem der da godt kan sy..... Men det kommer IKKE nemt til mig, som hækling f.eks. gør. Så når jeg ser sådan noget her, og læser det du skriver, så bliver jeg altså dybt imponeret. 

ja og med en dreng på 4 mdr, er det altså rart med 2 arme 

første bump på vejen var at tråde maskinen, og så måtte jeg lave undertråd i hånden ( altså manuelt vikle det om den der runne dims) for kunne filma ikke lige greje hvordan jeg skulle overtale maskinen til at gøre det for mig 

men færdig blev den, og jeg blev da også så opslugt at jeg sad til kl 2 om natten, for færdig det skulle den sku være 

det der hækling har jeg aldrig prøvet, men havde faktisk i tankerne at det skulle være næste projekt, at lære det.!

hvor svært kan det lige være at lave en "Bodil Kjær" elefant?? (lille Per) 

Anmeld

21. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Eliza skriver:

Ja nå har jeg jo ikke røget i 8 dage (uden hjælpe midler) Så hænderne trængte til noget at rive i..

Jeg er IKKE kreativ af natur, og har ikke syet siden 4. klasse.! 

Men googlede lidt og bestemte mig for at kaste mig ud i at lave min egen voksipose, HEY hvor svært kan det lige være?? 

her er det færdige resultat og jeg syntes faktisk det blev ok  

nå ja tak til hende der har trillinger som havde lavet et indlæg for ca 1 år siden (kan ik huske hva hun hed) men det var om at lave en voksi, og det hjalp mig meget 

Hold op hvor er den fin

Anmeld

21. juni 2012

Dinna88

Eliza skriver:

ja og med en dreng på 4 mdr, er det altså rart med 2 arme 

første bump på vejen var at tråde maskinen, og så måtte jeg lave undertråd i hånden ( altså manuelt vikle det om den der runne dims) for kunne filma ikke lige greje hvordan jeg skulle overtale maskinen til at gøre det for mig 

men færdig blev den, og jeg blev da også så opslugt at jeg sad til kl 2 om natten, for færdig det skulle den sku være 

det der hækling har jeg aldrig prøvet, men havde faktisk i tankerne at det skulle være næste projekt, at lære det.!

hvor svært kan det lige være at lave en "Bodil Kjær" elefant?? (lille Per) 

hahahaahhah - åh nej, hvor gad jeg godt have set det!!
Jamen, hækling er super nemt! Jeg blev dybt frustreret i starten fordi mit lille hoved ikke ville fatte alle tingene på een gang. Men har man styr på tingene, så kører det bare. Altså, der er meget LIDT at holde styr på - har man styr på maskerne, så kan man lave alt - groft sagt Så prøv da! Men jeg synes personligt de skide dyr er træle at lave. Så er det meget nemmere at lave et tæppe! 

Anmeld

21. juni 2012

Mig24

Hold da op  

Anmeld

21. juni 2012

Eliza

Dinna88 skriver:

hahahaahhah - åh nej, hvor gad jeg godt have set det!!
Jamen, hækling er super nemt! Jeg blev dybt frustreret i starten fordi mit lille hoved ikke ville fatte alle tingene på een gang. Men har man styr på tingene, så kører det bare. Altså, der er meget LIDT at holde styr på - har man styr på maskerne, så kan man lave alt - groft sagt Så prøv da! Men jeg synes personligt de skide dyr er træle at lave. Så er det meget nemmere at lave et tæppe! 

tæppe? johh os en mulighed at starte lidt længere nede i sværhedsgraderne 

Anmeld

21. juni 2012

Dinna88

Eliza skriver:

tæppe? johh os en mulighed at starte lidt længere nede i sværhedsgraderne 

Jeg vil ikke mene at det kan lade sig gøre at komme længere ned Se her. Du skal  kunne tre forskellige masker; kædemasken, luftmasken og stangmasken. Og så kan du lave det!

http://lillelyn.blogspot.dk/2010/05/diy-oldemorfirkanter.html - se, så nemt er det!

Anmeld

21. juni 2012

Eliza

Dinna88 skriver:

Jeg vil ikke mene at det kan lade sig gøre at komme længere ned Se her. Du skal  kunne tre forskellige masker; kædemasken, luftmasken og stangmasken. Og så kan du lave det!

http://lillelyn.blogspot.dk/2010/05/diy-oldemorfirkanter.html - se, så nemt er det!

ja det ser jo nem nok ud.. og fint er det.. problemet indtil videre ligge nok i 

1. ejer ikke en pind

2. ALDRIG prøvet det før

3. aner INTET om det.. 

men tænker youtube kan gøre et eller andet for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.