se,se se!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Eliza

Ja nå har jeg jo ikke røget i 8 dage (uden hjælpe midler) Så hænderne trængte til noget at rive i..

Jeg er IKKE kreativ af natur, og har ikke syet siden 4. klasse.! 

Men googlede lidt og bestemte mig for at kaste mig ud i at lave min egen voksipose, HEY hvor svært kan det lige være?? 

her er det færdige resultat og jeg syntes faktisk det blev ok  

nå ja tak til hende der har trillinger som havde lavet et indlæg for ca 1 år siden (kan ik huske hva hun hed) men det var om at lave en voksi, og det hjalp mig meget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

VIPpigen

Du har bestemt god grund til at være stolt... Den ser super godt ud... Jeg syntes du er sej...

Anmeld

20. juni 2012

tarkoflen

Den er da blevet vildt flot og sikke et projekt at kaste sig ud i, som første projekt siden 4. klasse!

Anmeld

20. juni 2012

Nettemor

Hvor ser det godt ud

Det er jo super godt at stoppe det der rygning På flere planer

Har du lavet den helt fra bunden med en dyne eller har du lavet en om?

Anmeld

20. juni 2012

Valle81

Wauw

Anmeld

20. juni 2012

Eliza

Nettemor skriver:

Hvor ser det godt ud

Det er jo super godt at stoppe det der rygning På flere planer

Har du lavet den helt fra bunden med en dyne eller har du lavet en om?

helt fra bunden.. bestemte mig søndag for at kaste mig ud i det.. min mor var ikke hjemme så jeg kunne ikke lige få symonsteret.. bum bum hva gør man så??? når nu ting skal laves med det samme når man får ideen (os helst gerne før faktisk) 

Jeg gik da bare igang i hånden. så dynen er lavet ud af en extra dyne jeg alligevel havde, ned på gulvet i skræderstilling og så derud af 

kunne ikke finde voksimål så alt er lavet lidt på slum og hva der lige passede til vores vogn..

vil lige som bonuspral smide oven i, at i bunden er der en lynlås syet ind så dyne+betræk kan skilles og vaskes 

Anmeld

20. juni 2012

Eliza

resten er dog lavet på et par timer mandag efter jeg havde fået købt stof og hentet symonstret.. 

Anmeld

20. juni 2012

Gaia

Wow det er flot..imponeret Over at du kan aste dig ud i sådan et projekt under dit rygestop. Jeg var begyndt at ryge igen hvis jeg havde kastede mig ud i sådan et syprojekt, da jeg stoppede med at ryge..men jeg bliver også let hidsig, hvis ting ik lige makker ret, og sy er ik min stærke side...endnu. Nå men altså super flot og pøj pøj med rygestoppet. Det er rigtig flot og sejt!

Anmeld

21. juni 2012

Eliza

Gaia skriver:

Wow det er flot..imponeret Over at du kan aste dig ud i sådan et projekt under dit rygestop. Jeg var begyndt at ryge igen hvis jeg havde kastede mig ud i sådan et syprojekt, da jeg stoppede med at ryge..men jeg bliver også let hidsig, hvis ting ik lige makker ret, og sy er ik min stærke side...endnu. Nå men altså super flot og pøj pøj med rygestoppet. Det er rigtig flot og sejt!

du har helt ret  men alternativet var at sidde i hjørnet, rokke og forsøge at gnave min arm af

Tro mig.. det stakkels symaskine blev da også kaldt grimme ord jeg ikke engang anede fandtes.. og mange af dem

Anmeld

21. juni 2012

B&J

wow du kan jo bare det der hvor er den super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.