Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Hvad er det ??? )
Hvad er det ??? )
Danske jordbær marineret med en smule sukker eller sirup. Vi brugte ikke meget idag, de var så søde i forvejen. God pisket fløde og - helst hjemmelavet - marengs Altsammen blandet sammet og marengsen knust i.. Derfor navnet "mess", eaton fordi desserten blev opfundet på eaton kostskole i england. Man kan også bruge alle mulige andre bær og shortbread småkager i stedet for marengs, hvis man har lyst..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pastry26 skriver: Danske jordbær marineret med en smule sukker eller sirup. Vi brugte ikke meget idag, de var så søde i forvejen. God pisket fløde og - helst hjemmelavet - marengs Altsammen blandet sammet og marengsen knust i.. Derfor navnet "mess", eaton fordi desserten blev opfundet på eaton kostskole i england. Man kan også bruge alle mulige andre bær og shortbread småkager i stedet for marengs, hvis man har lyst..
Uhmm det lyder da bare for godt !!
AalborgPigen skriver: Uhm jeg elsker også ice tea.. Bacon chips er da bare for godt
Uhm jeg elsker også ice tea.. Bacon chips er da bare for godt
ice tea med ferskensmag! kunne ikke få mine baconchips
Mit køleskab er gået fallit for snack...
frkanonym skriver: ice tea med ferskensmag! kunne ikke få mine baconchips
Nemlig .. Det er bare godt ! ;D
ØV...
Ayasmor skriver: de var også gode
de var også gode
du kunne godt have delt
AalborgPigen skriver: Nemlig .. Det er bare godt ! ;D ØV...
AalborgPigen skriver: Jeg må ikke få light,.. Desværre.. 2 LITERS DÅSE ??? HVOR ???!
Jeg må ikke få light,.. Desværre..
2 LITERS DÅSE ??? HVOR ???!
Der skulle stå OG 2 liters. Hahaha 2 liters flasker
AalborgPigen skriver: Jeg spiser JØRGENS VINDER MIX !! Uhmm sour cream and onion Og så drikker jeg cola... Plus jeg har bagt daim muffins, som jeg også kom til at spise... Kan i forstå, hvorfor jeg bliver fed ?! Kan jeg ikke Hvad er din ynglings snack ? Jeg er selv stor fan af COCA COLA - hvis man kan kalde det en snack... Og om sommeren JORDBÆR OG VANDMELON Og så chips med sour cream and onion, vingummi og skumbananer
Jeg spiser JØRGENS VINDER MIX !! Uhmm sour cream and onion
Og så drikker jeg cola...
Plus jeg har bagt daim muffins, som jeg også kom til at spise...
Kan i forstå, hvorfor jeg bliver fed ?! Kan jeg ikke
Hvad er din ynglings snack ?
Jeg er selv stor fan af COCA COLA - hvis man kan kalde det en snack...
Og om sommeren JORDBÆR OG VANDMELON Og så chips med sour cream and onion, vingummi og skumbananer
SIKKE en O N D Tråd FY !!!!
Jeg Elsker Click-MIX Posen fra Haribo & Dild & saour cream CHIPS - og har bare >Ikk Noget af det... åååååh, jeg ved bare jeg skal købe de dumme CHIPS, men jeg spiser dem jo også hvis jeg køber dem
Hmmm.... Meget meget Taglig tråd altså
xoxotasha skriver: Der skulle stå OG 2 liters. Hahaha 2 liters flasker
HAHAHHA jeg fik da helt et chok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128