Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Den her ???
Den her ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Vi bruger både kammerjunker, tvebakker, müsli og Crunch
Vi bruger både kammerjunker, tvebakker, müsli og Crunch
Har jeg aldrig prøvet ..!!! Tror min familie er sær
PT skriver: De er nemlig bare rigtig gode.Nu vil jeg lave min koldskål så jeg kan se et eller andet dårligt i tvet mens jeg spiser den
De er nemlig bare rigtig gode.Nu vil jeg lave min koldskål så jeg kan se et eller andet dårligt i tvet mens jeg spiser den
Jeg hygger på iPad dog med lidt hovedpine
Velbekomme!
Jeg har spist små grove knækbrød med en zero til ...Drømmer om ost kugler Men har ikke spist dem,selvom de ligger i skab ...
AalborgPigen skriver: Ja for pokker Så hellere have en baby mave .. Det andet er træls .. Så skal man jo kæmpe med det bagefter ..
Ja for pokker
Så hellere have en baby mave ..
Det andet er træls .. Så skal man jo kæmpe med det bagefter ..
HEHE skal man sku af ligevel
DKTiha skriver: har lige spist guldkarmel (ikke meget man kan smage når man er snot forkølet) også drikker man en kold cola ! og ellers senere står den sq nok på sour cream & onion - fik jeg da lige lyst til xD
har lige spist guldkarmel (ikke meget man kan smage når man er snot forkølet) også drikker man en kold cola ! og ellers senere står den sq nok på sour cream & onion - fik jeg da lige lyst til xD
Træls med forkølelsen
Så smager intet af en skid ..
Ja de er nemlig mega gode
AalborgPigen skriver: Har jeg aldrig prøvet ..!!! Tror min familie er sær
AalborgPigen skriver: Dem tror jeg ikke jeg har fået i 10 år ... De er ellers gode
Dem tror jeg ikke jeg har fået i 10 år ... De er ellers gode
Jeg elsker dem... så meget at jeg kom til at æde hele pakken lige for øjnene af min blåøjede kæreste
Månsson skriver: Ja det håber jeg da godt nok os du gør, puha hvor bude du skamme dig Ja tak
Ja det håber jeg da godt nok os du gør, puha hvor bude du skamme dig Ja tak
Ja FY SKAMME !!
Her er opskriften:
http://mettesofie.blogspot.dk/2009/07/daim-muffins.html
frkanonym skriver: ej hvor snyd!!!
ej hvor snyd!!!
de var også gode
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128