HeXeri skriver:
Jeg bruger den fra matas, koster en 20'er 
http://www.iform.dk <- Det er en hjemmeside med tusindvis af hjemmeøvelser. ½ time om dagen ville gøre underværker, både på krop og sind. Når du er klar så tag tiden til at komme ud og løbe, meld dig og en veninde til pilates eller noget helt tredie?
Billigt tøj kan du få i genbrugsforretninger, jeg er selv nogenlunde stilbevidst og jeg kan sagtens finde mig nogen gode fangster i mine lokale genbrugser. Her er jeg studerende, kæresten kommer fra dagpenge på su til august så er der noget jeg kan er det at spare 
Har du en stor venindeflok kunne i lave samle-sammen-og-bytte aften?
Kender godt den der følelse 
Det må prøves! 
Ja, min krop trænger til en ordentlig omgang stram-op! Men jeg orker bare ikke for tiden. Er alt for fuld af undskyldninger.. Så pt lever jeg med det, men det varer nok ikke længe før jeg må sparke mig selv bagi, og komme ud og få rørt mig lidt 
Sikke mange gode ideer du har!
Mange tak! Jeg vil prøve at høre nogle veninder, om vi ikke liiige skulle fordele vores tøj på nye måder 
Ja, den følelse er bare så træls.. Så nu vil jeg prøve at få bugt med den! Det var så surt at endelig have tabt mig alle mine +25 kilo, for så at se, at min krop ser forfærdelig ud. Jeg havde håbet at vægttabet ville give lidt mere en selvtillids-boost, men det var faktisk omvendt. Så nu må der andre midler til
hehe
Anmeld