Kom med dit "jeg-ku'-godt"-tip :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

AnneBJ

HeXeri skriver:

Matas. Kog den inden du bruger den, husk at koge den 1 gang om ugen hvis du bruger den mere end 3 dage pr uge, den er en absolut bakteriebombe. Den koster en 20'er - klodens biligste beauty-tip.

Bruger du den når den er tør har den en endnu større effekt. Dig under bruser, tør handske med god sæbe og i cirkelbevægelser rundt over det hele. Det blir godt

Ehm... tør handske med mig under bruser? eller? Altså må den godt blive våd MENS jeg bruger den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

HeidiØ

HeXeri skriver:

Matas. Kog den inden du bruger den, husk at koge den 1 gang om ugen hvis du bruger den mere end 3 dage pr uge, den er en absolut bakteriebombe. Den koster en 20'er - klodens biligste beauty-tip.

Bruger du den når den er tør har den en endnu større effekt. Dig under bruser, tør handske med god sæbe og i cirkelbevægelser rundt over det hele. Det blir godt

Eeeeej, hvor smart!! .. Uh, man burde næsten ta før og efter billeder fjerner den ik osse strækmærker? Haha..

Anmeld

20. juni 2012

Madam Blå

Dinna88 skriver:

Der er ikke sååååååååååååååååååååååååå lang tid () til juleaften - så må du ønske dig shoppeture der

jeg håber du finder ud af noget 

Hehe - der skulle gerne komme lidt penge til inden Vi er lige flyttet, jeg har taget kørekort, vi har købt bil, forsikringen er betalt og vi har købt billetter til Færøerne til sommer. Så der er ikke en eneste krone til tøj til mig lige nu.. Men har fødselsdag i august, så jeg må overleve med mine fund i gemmerne

Tak for hjælpen

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Madam Blå skriver:

En hamphandske? En speciel en? Kan lige love for at jeg også har to lårbasser, som kunne trænge til sådan en mirakelkur. Ja og en mave, et par sider, og lige du ved hehe.

Ja, det er nemlig hele pakken. Lige nu er jeg bare ramt ind i den der " jeg har ingen penge, mit tøj er for stort, og mine neglelakker har ikke de rigtige farver"-periode. Så jeg har så svært ved, at få den der fede følelse, når jeg ser i spejlet. Alt slasker virkelig..

Mega god ide at have en dag om ugen Det vil jeg også Næææ, det er jo onsdag i aften På med ansigtsmasken, og frem med fodbadet Kristina

Jeg bruger den fra matas, koster en 20'er

http://www.iform.dk <- Det er en hjemmeside med tusindvis af hjemmeøvelser. ½ time om dagen ville gøre underværker, både på krop og sind. Når du er klar så tag tiden til at komme ud og løbe, meld dig og en veninde til pilates eller noget helt tredie?

Billigt tøj kan du få i genbrugsforretninger, jeg er selv nogenlunde stilbevidst og jeg kan sagtens finde mig nogen gode fangster i mine lokale genbrugser. Her er jeg studerende, kæresten kommer fra dagpenge på su til august så er der noget jeg kan er det at spare
Har du en stor venindeflok kunne i lave samle-sammen-og-bytte aften?

Kender godt den der følelse

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

HeidiØ skriver:

Eeeeej, hvor smart!! .. Uh, man burde næsten ta før og efter billeder fjerner den ik osse strækmærker? Haha..

Er du tosset jeg ville være en rig kvinde hvis jeg havde fundet gå-væk-med-dig-strækmærke

Der er noget der hedder Bio-oil, aner ikke hvor dyrt det er, men det skulle gøre noget ved ar og strækmærker?

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

AnneBJ skriver:

Ehm... tør handske med mig under bruser? eller? Altså må den godt blive våd MENS jeg bruger den?

Ja den må, men du kan sådan arrangere dig så den bliver mindst muligt våd. Der er bare fordele ved det varme vand og din hud der bliver skrubbet godt igennem

Anmeld

20. juni 2012

HeidiØ

HeXeri skriver:

h

Er du tosset jeg ville være en rig kvinde hvis jeg havde fundet gå-væk-med-dig-strækmærke

Der er noget der hedder Bio-oil, aner ikke hvor dyrt det er, men det skulle gøre noget ved ar og strækmærker?

Ja for hulen da!!! ..
Ved du hva, jeg tror sku ik på alle de cremer der! Jeg beholder både penge og mærker, hehe!

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

HeidiØ skriver:

Ja for hulen da!!! ..
Ved du hva, jeg tror sku ik på alle de cremer der! Jeg beholder både penge og mærker, hehe!

Også meget nemmere og billigere  

Anmeld

20. juni 2012

Madam Blå

HeXeri skriver:

Jeg bruger den fra matas, koster en 20'er

http://www.iform.dk <- Det er en hjemmeside med tusindvis af hjemmeøvelser. ½ time om dagen ville gøre underværker, både på krop og sind. Når du er klar så tag tiden til at komme ud og løbe, meld dig og en veninde til pilates eller noget helt tredie?

Billigt tøj kan du få i genbrugsforretninger, jeg er selv nogenlunde stilbevidst og jeg kan sagtens finde mig nogen gode fangster i mine lokale genbrugser. Her er jeg studerende, kæresten kommer fra dagpenge på su til august så er der noget jeg kan er det at spare
Har du en stor venindeflok kunne i lave samle-sammen-og-bytte aften?

Kender godt den der følelse

Det må prøves!

Ja, min krop trænger til en ordentlig omgang stram-op! Men jeg orker bare ikke for tiden. Er alt for fuld af undskyldninger.. Så pt lever jeg med det, men det varer nok ikke længe før jeg må sparke mig selv bagi, og komme ud og få rørt mig lidt

Sikke mange gode ideer du har! Mange tak! Jeg vil prøve at høre nogle veninder, om vi ikke liiige skulle fordele vores tøj på nye måder

Ja, den følelse er bare så træls.. Så nu vil jeg prøve at få bugt med den! Det var så surt at endelig have tabt mig alle mine +25 kilo, for så at se, at min krop ser forfærdelig ud. Jeg havde håbet at vægttabet ville give lidt mere en selvtillids-boost, men det var faktisk omvendt. Så nu må der andre midler til hehe

Anmeld

20. juni 2012

AnneBJ

HeXeri skriver:

Ja den må, men du kan sådan arrangere dig så den bliver mindst muligt våd. Der er bare fordele ved det varme vand og din hud der bliver skrubbet godt igennem

Tak for det - jeg erhverver mig sådan en imorgen!!

Du skriver "god sæbe" skal jeg gå efter noget specielt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.