HeXeri skriver:
Vil da lige tippe dig med at en hamphandske kan få det der slask til at forsvinde. Efter min graviditet tittede der 2 lårbasser frem med appelsinhud, det tog hamphandsken og mit maveskind er helt stramt igen. Du kan derud over få cremer til opstramning af hud, jeg ved at niveas i en grøn tube virker, fra veninde der ikke havde det specielt godt med sig selv efter trillinge-graviditet.
Jeg sørger for mig selv og tager tid ud af skemaet til det. Efter vi fik barn er onsdag aften min aften, jeg går i bad, bruger ansigtsmaske, får mig barberet og bruger en fed fugtighedslotion. Mine negle sørger jeg for med få dages mellemrum og jeg går i tøj der klæder min krop. Synes det er en pakke, det der med at føle sig lækker. Men indholdet af den pakke har godt nok ændret sig siden jeg var 20 
En hamphandske?
En speciel en? Kan lige love for at jeg også har to lårbasser, som kunne trænge til sådan en mirakelkur. Ja og en mave, et par sider, og lige du ved
hehe.
Ja, det er nemlig hele pakken. Lige nu er jeg bare ramt ind i den der " jeg har ingen penge, mit tøj er for stort, og mine neglelakker har ikke de rigtige farver"-periode. Så jeg har så svært ved, at få den der fede følelse, når jeg ser i spejlet. Alt slasker virkelig..
Mega god ide at have en dag om ugen
Det vil jeg også
Næææ, det er jo onsdag i aften
På med ansigtsmasken, og frem med fodbadet Kristina
Anmeld