Lejlighed i Århus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. juni 2012

stud mor

Når du nu begynder i skole kan du prøve kollegie 8000 der er også lejligheder og rækkehuse, så det er ikke kun sådan noget dele noget.

Min kæreste og jeg fik hurtigt et lille rækkehus i Egå ca 10km uden for Århus, da vi skrev i at vi boede i Odense.. Det smarte er så at man så automatisk kommer i boligforening så nu bord vi billigt 2km fra Århus C.

Held og lykke med søgningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Humanincubator

Jeg bor hos Søgaard ejendomme, men det er ret dyrt.

http://se-as.dk/

Anmeld

20. juni 2012

Sifling

Frk. Holm skriver:

Så fandt jeg ud af det. Siden jeg fandt ejedomsmægleren igennem har også en liste af andre. 

Du kan finde den her: http://www.aarhuslejlighed.dk/aarhus-lejlighed-ejendomsmaegler/ 

Tuuusind tak!! Fandt 2 der kunne bruges, så nu har jeg sendt ansøgning afsted, så det jo bare at håbe!

Anmeld

20. juni 2012

Sifling

stud mor skriver:

Når du nu begynder i skole kan du prøve kollegie 8000 der er også lejligheder og rækkehuse, så det er ikke kun sådan noget dele noget.

Min kæreste og jeg fik hurtigt et lille rækkehus i Egå ca 10km uden for Århus, da vi skrev i at vi boede i Odense.. Det smarte er så at man så automatisk kommer i boligforening så nu bord vi billigt 2km fra Århus C.

Held og lykke med søgningen

Jeg er skrevet op på kollegie8000 Men der sker ikke lige så meget..

Anmeld

20. juni 2012

Sifling

Humanincubator skriver:

Jeg bor hos Søgaard ejendomme, men det er ret dyrt.

http://se-as.dk/

Super flotte lejligheder, men ja det er nok lidt for dyrt

Anmeld

21. juni 2012

Humanincubator

Jeg bor også i en lille lejlighed, for jeg er ikke millionær Men til gengæld i et lækkert område

Anmeld

21. juni 2012

TrineCT

Sifling skriver:

Ja, sagen er den at jeg skal starte i skole midt i august, i århus og lige nu bor jeg i hvidovre.. Søger derfor en lejlighed i århus til mig og min søn!
Jeg har en bruger på boligportalen, boligbasen og bolighit.. Men får desværre afslag, på afslag på afslag..

Så hvis i kender nogen som kender nogen som kender nogen, der ved hvor jeg kan få fat i sådan en, så ville det bare være en fantastisk hjælp!!

Jeg søger en 3 værelses, til max 7500 kr om måneden inkl a/c..
(2 værelses er også en mulighed, hvis den ikke er for lille)

Håber der er nogen der ude der kan hjælpe
Sif

Prøv at kigge i Århus Onsdag. Her skal du bare være meget hurtig ude når der kommer noget.

Det var sådanne vi fik vores lejlighed i Trøjborg. 80 km2 i to etager for 6500 + forbrug.

Anmeld

26. juni 2012

Frk. Holm

Jeg vil give TrineCT ret, man skal være virkelig hurtig i Aarhus Onsdag hvis man vil komme i betragtning. 

Selvom det er dyrt, så har jeg fundet lejlighed derigennem før også, men hvor jeg indrykkede en annonce. Der betaler man pr. bogstav, jeg kom af med 500-600 kr. hvilket jeg synes var rigtig mange penge, men det endte jo godt

Anmeld

27. juni 2012

Sifling

Mange tak for jeres hjælp
Jeg har været så heldig at få fingrer i en dejlig (lidt dyr) lejlighed på Nørre Allé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.