Lejlighed i Århus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.307 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Sifling

Ja, sagen er den at jeg skal starte i skole midt i august, i århus og lige nu bor jeg i hvidovre.. Søger derfor en lejlighed i århus til mig og min søn!
Jeg har en bruger på boligportalen, boligbasen og bolighit.. Men får desværre afslag, på afslag på afslag..

Så hvis i kender nogen som kender nogen som kender nogen, der ved hvor jeg kan få fat i sådan en, så ville det bare være en fantastisk hjælp!!

Jeg søger en 3 værelses, til max 7500 kr om måneden inkl a/c..
(2 værelses er også en mulighed, hvis den ikke er for lille)

Håber der er nogen der ude der kan hjælpe
Sif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

jydeinden

Sifling skriver:

Ja, sagen er den at jeg skal starte i skole midt i august, i århus og lige nu bor jeg i hvidovre.. Søger derfor en lejlighed i århus til mig og min søn!
Jeg har en bruger på boligportalen, boligbasen og bolighit.. Men får desværre afslag, på afslag på afslag..

Så hvis i kender nogen som kender nogen som kender nogen, der ved hvor jeg kan få fat i sådan en, så ville det bare være en fantastisk hjælp!!

Jeg søger en 3 værelses, til max 7500 kr om måneden inkl a/c..
(2 værelses er også en mulighed, hvis den ikke er for lille)

Håber der er nogen der ude der kan hjælpe
Sif

har du prøvet at søge ved århusbolig ?

Anmeld

20. juni 2012

Sifling

jydeinden skriver:

har du prøvet at søge ved århusbolig ?

Ja, de har lige nu kun 4 ledige, som ligger langt ude, er alt for store og alt for dyre Men tak for tippet

Anmeld

20. juni 2012

Sifling

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

Hjææælp

Anmeld

20. juni 2012

SHERO

Prøv at ring til aarhusbolig fortæl din situation, ved min bror fik en rigtig hurtigt fordi han flyttede her til fra sjælland, jeg fik også en rigtig hurtigt da jeg var gravid. Der er flere områder der har fordele hvis man har børn, er studerende med videre, man skal bare ringe og oplyse det.. men i midtbyen er det nok umuligt, men århus syd, nord og vest er der bedre muligheder og busforbindelser til midtbyen og tager sjældent mere end 5-15 min

Anmeld

20. juni 2012

Sifling

Tullen85 skriver:

Prøv at ring til aarhusbolig fortæl din situation, ved min bror fik en rigtig hurtigt fordi han flyttede her til fra sjælland, jeg fik også en rigtig hurtigt da jeg var gravid. Der er flere områder der har fordele hvis man har børn, er studerende med videre, man skal bare ringe og oplyse det.. men i midtbyen er det nok umuligt, men århus syd, nord og vest er der bedre muligheder og busforbindelser til midtbyen og tager sjældent mere end 5-15 min

Tak for tippet, det vil jeg prøve Det er også fint for mig at bo i udkanten, har boet i århus før, og ved det ikke er noget problem

Anmeld

20. juni 2012

SHERO

Men august er selvfølgelig lige omlidt, men et forsøg værd. Jeg fik på 3 måneder en 3 vær. på 110 m2 i viby (syd) for 3800 + forbrug. Så man kan godt være heldig..

Anmeld

20. juni 2012

Sifling

Tullen85 skriver:

Men august er selvfølgelig lige omlidt, men et forsøg værd. Jeg fik på 3 måneder en 3 vær. på 110 m2 i viby (syd) for 3800 + forbrug. Så man kan godt være heldig..

Hvor fedt! Jeg prøver med det samme

Anmeld

20. juni 2012

Frk. Holm

Uhh jeg kender alt for godt din problemstilling 

Jeg har stået på Aarhusboligs venteliste i over 4 år nu, og har stadig ikke fået nogen tilbud fra dem.

Jeg fandt derimod igennem en ejedomsadministrator som havde nogle lejligheder i Århus. Jeg kan ikke lige huske hvilken en det var dengang, men kan huske jeg fandt den igennem et andet site.

Jeg spørger lige kæresten, så vender jeg tilbage.

Anmeld

20. juni 2012

Frk. Holm

Frk. Holm skriver:

Uhh jeg kender alt for godt din problemstilling 

Jeg har stået på Aarhusboligs venteliste i over 4 år nu, og har stadig ikke fået nogen tilbud fra dem.

Jeg fandt derimod igennem en ejedomsadministrator som havde nogle lejligheder i Århus. Jeg kan ikke lige huske hvilken en det var dengang, men kan huske jeg fandt den igennem et andet site.

Jeg spørger lige kæresten, så vender jeg tilbage.

Så fandt jeg ud af det. Siden jeg fandt ejedomsmægleren igennem har også en liste af andre. 

Du kan finde den her: http://www.aarhuslejlighed.dk/aarhus-lejlighed-ejendomsmaegler/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.