Bliver da snart sindsyg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Anonym trådstarter

ADVARSEL: dette indlæg er bare lige et surt opstød fra mig.

Her har jeg valgt at fuldamme mit barn, som nu er 8 uger, fordi jeg mener det er det bedste for ham og vores nærhed.
Men så skal jeg gang på gang, høre fra min NOGET så bedre vidende svigermor, hvordan hun gjorde, og hvordan min mand var som barn (for selvfølgelig er far og søn jo helt ens )
Hver gang vi besøger hende, og min dreng måske lige græder lidt, fordi han måske er overtræt eller har lidt luft i maven, så spørger hun om han ik er sulten. Eller om jeg ikke har mælk nok til ham. Den slår ikke fejl, hun spørger om det hver ENESTE gang
Hun har to gange passet han et par timer. Hver gang havde jeg malket ud til ham. Og havde udtrykkeligt sagt til hende, at var han mere sulten end hvad jeg havde givet med, så skulle han kun have meget lidt MME ad gangen, da hans mave jo ikke er vandt til det. Alligevel vælger hun at stop fodre ham med MME, hvilket betyder jeg har haft en dreng der to timer senere kaster alt sit maveindhold op, og som er bund ulykkelig og udmattet.
Hvorfor kan hun ikke bare forstå at børn ikke er ens, og at hun bør give ham mad som jeg beder hende om??
En ting er i hvert fald sikkert... Der går lang tid før jeg tør overlade ham til hende igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

B&J

ej hvor var jeg blevet tosset

jeg forstår dig fuldt ud og børn er altså ikke ens overhovede heller ikke når det er far og søn....

og det er jo alt alt alt for meget hun giver jeres dreng når det hele ryger ud igen... tror i skal tage en alvorlig snak med hende og sige jamen hvis du ikek stoler på mig som mor jamen så kan du bare ikke samme ham..

for det er slet ikke okay det hun gør imod dig

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Hold nu op, hvor er hun dog DUM! Hun SKAL respekterer det du siger. Det er DIT barn! Og hvis hun ikke ønsker kontakt med ham, passe ham osv. så skal hun da bare fortsætte i sin uvidende, egocentreret, selektive-hørelses stil. FØJ bliver sgu så vred på dine vejne...

Anmeld

20. juni 2012

lio

Aarrhh... nogen må altså sætte damen på plads, hun er farmor og må nøjes med at se dig/jer gøres jeres job (som i sikkert klarer fint selv) istedet for at tro hun er en bedre vidende vejleder. Puuh hvor skal du ha en krammer herfra....

Anmeld

20. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sikke en heks  Det er sgu da ikke for sjov, at du bad hende gøre det på DIN måde.

For mit vedkommende havde det været sidste gang svigermor fik lov at passe et par timer, hvis ikke hun kunne gøre det jeg beder om.

Anmeld

20. juni 2012

Malene76

Anonym skriver:

Her har jeg valgt at fuldamme mit barn, som nu er 8 uger, fordi jeg mener det er det bedste for ham og vores nærhed.
Men så skal jeg gang på gang, høre fra min NOGET så bedre vidende svigermor, hvordan hun gjorde, og hvordan min mand var som barn (for selvfølgelig er far og søn jo helt ens )
Hver gang vi besøger hende, og min dreng måske lige græder lidt, fordi han måske er overtræt eller har lidt luft i maven, så spørger hun om han ik er sulten. Eller om jeg ikke har mælk nok til ham. Den slår ikke fejl, hun spørger om det hver ENESTE gang
Hun har to gange passet han et par timer. Hver gang havde jeg malket ud til ham. Og havde udtrykkeligt sagt til hende, at var han mere sulten end hvad jeg havde givet med, så skulle han kun have meget lidt MME ad gangen, da hans mave jo ikke er vandt til det. Alligevel vælger hun at stop fodre ham med MME, hvilket betyder jeg har haft en dreng der to timer senere kaster alt sit maveindhold op, og som er bund ulykkelig og udmattet.
Hvorfor kan hun ikke bare forstå at børn ikke er ens, og at hun bør give ham mad som jeg beder hende om??
En ting er i hvert fald sikkert... Der går lang tid før jeg tør overlade ham til hende igen

Jeg var blevet så rasende! Jeg havde dog kold og roligt informeret hende om at hvis hun ikke kan overholde en simpel aftale, så kommer hun ikke til at passe dit barn alene igen! Det er simpelthen ikke i orden! Håber ikke det er sådan hun generelt behandler dig, for så må du og din kæreste få linierne sat meget klare op!

KH Malene

Anmeld

20. juni 2012

maria_wlt

rikkeregnbue skriver:

Sikke en heks  Det er sgu da ikke for sjov, at du bad hende gøre det på DIN måde.

For mit vedkommende havde det været sidste gang svigermor fik lov at passe et par timer, hvis ikke hun kunne gøre det jeg beder om.

Lige mine ord... ALDRIG igen hvis det bare er SÅ svært at gøre hvad der bliver sagt 

Anmeld

20. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Sådan en kender jeg godt Jeg lod være med at tage med over til mine svigerforældre i et par måneder og hvis de kom her så gik jeg i soveværelset og lukkede døren også hyggede Laura og jeg der.. Hvis de ikke kan forstå det man siger så må de jo se om det kan forstå det man gør.. Også ville jeg nok ik lade hende passe ham mere

Anmeld

20. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Nej hvor var jeg dog blevet gal.. Det er dog respektløst.. 

Undskyld mig, men hun virker som et bedrevidende svigermonster .. !

Anmeld

20. juni 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Sådan en kender jeg godt Jeg lod være med at tage med over til mine svigerforældre i et par måneder og hvis de kom her så gik jeg i soveværelset og lukkede døren også hyggede Laura og jeg der.. Hvis de ikke kan forstå det man siger så må de jo se om det kan forstå det man gør.. Også ville jeg nok ik lade hende passe ham mere

ENIG !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.