ADVARSEL: dette indlæg er bare lige et surt opstød fra mig.
Her har jeg valgt at fuldamme mit barn, som nu er 8 uger, fordi jeg mener det er det bedste for ham og vores nærhed.
Men så skal jeg gang på gang, høre fra min NOGET så bedre vidende svigermor, hvordan hun gjorde, og hvordan min mand var som barn (for selvfølgelig er far og søn jo helt ens

)
Hver gang vi besøger hende, og min dreng måske lige græder lidt, fordi han måske er overtræt eller har lidt luft i maven, så spørger hun om han ik er sulten. Eller om jeg ikke har mælk nok til ham. Den slår ikke fejl, hun spørger om det hver ENESTE gang

Hun har to gange passet han et par timer. Hver gang havde jeg malket ud til ham. Og havde udtrykkeligt sagt til hende, at var han mere sulten end hvad jeg havde givet med, så skulle han kun have meget lidt MME ad gangen, da hans mave jo ikke er vandt til det. Alligevel vælger hun at stop fodre ham med MME, hvilket betyder jeg har haft en dreng der to timer senere kaster alt sit maveindhold op, og som er bund ulykkelig og udmattet.

Hvorfor kan hun ikke bare forstå at børn ikke er ens, og at hun bør give ham mad som jeg beder hende om??
En ting er i hvert fald sikkert... Der går lang tid før jeg tør overlade ham til hende igen
Anmeld