Er det lovligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
mariamiss6 skriver:

Hehe ja, hun er satme tosset.....

Hu skæææælder ud over at folk taler grimt til hende, og at de derfor ikke får deres indlæg postet.... Men hvordan er det hu selv taler? Hun lagde da FULDSTÆNDIG stilen i startindlægget....

Hun har totalt tunnelvision, det erjo for vildt..... Og hun skulle forestille at være proffessionel, og offentlig kendt vejleder peeeew.....

Du skal prøve at finde de gamle indlæg, hvor hun flipper ud over dårlige anmeldelser af hendes krimier - som hun udgiver på sit eget forlag   Oftest er anmelderne mænd, der hader kvinder - en af dem er endda en latterlig mandsling - og da det så var en kvindelig anmelder, skyldtes den dårlige kritik, at VM og anmelderen engang havde været spejdere sammen, og så måtte VM åbenbart være rendt med den andens "hjertenskær" uden at vide det. Andre forklaringer kunne der jo umuligt være på den dårlige anmeldelse. 

Og kritikken af Helle Thorning skyldes jo kun, at HT er kvinde - nå ja, for tidligere er statsministre jo altid gået fri af kritik, aldrig har man hørt et ondt ord om Løkke, Fogh eller Nyrup... 

Hun er så surrealistisk i sin verdensopfattelse og sit selvbillede, at jeg er blevet afhængig af at læse bloggen - fordi jeg bliver ved med at tro, det er løgn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Mor og meget mere

Dustmuz skriver:

Tja, jeg kunne se det sjove i at hun politi anmelder folk for deres indlæg..
så skulle man kontakte de som er blevet politianmeldt og gøre dem opmærksom på de paragraffer i persondataloven som beskytter dem, og som Vibeke her har overtrådt

Sagen ville ikke falde godt ud for vibeke..

Jeg har selv været inde og skrive i 2 af hendes artikler og så må vi jo se hvad hun gør ved dem.
i begge 2 henviser jeg hende generelt til persondataloven, da det næsten vil være nyttesløst at henvise til specifikke paragraffer, da hele den lov, dækker emnet omkring din sikkerhed

Den lov er helt klart vedtaget af mænd, der hader kvinder!! 

Håber, du får respons, men formentlig sletter hun bare alt. Jeg har dog nået at tage et screenshot nu af en offentliggjort ip- adresse. Desværre ikke min egen. 

Anmeld

20. juni 2012

Mor og meget mere

mariamiss6 skriver:

Har du taget screenshots, og givet til BT også? I tilfælde af de overvejer historien, men hun når at fjerne det skrevne inden

Jeg har taget et nu af det, du fandt, som hun har glemt at slette, så ser jeg lige, om BT vender tilbage til mig. Og så fik jeg da også lært at tage screenshots med min i-pad. 

Anmeld

20. juni 2012

mariamiss6

Mor og meget mere skriver:

Jeg har taget et nu af det, du fandt, som hun har glemt at slette, så ser jeg lige, om BT vender tilbage til mig. Og så fik jeg da også lært at tage screenshots med min i-pad. 

Hooold nu kæft hun er mærkelig altså....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.