Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak for svar går det godt?
ja det gør.. glæder mig sådan til at se den lille d. 5. juli.. og er mega nervøs!!!.. ..
Hvad med dig??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: ja det gør.. glæder mig sådan til at se den lille d. 5. juli.. og er mega nervøs!!!.. .. Hvad med dig??
La´chrissen skriver: Åh hvor fedt dejligt når de er med inde i det. Jeg kan jo nok ikke melde mig syg den dag
Åh hvor fedt dejligt når de er med inde i det. Jeg kan jo nok ikke melde mig syg den dag
Ja det har gjort det en del lettere for mig - nej den går sgu nok ikke med en sygedag
du har ret til at melde dig syg på den dag du får taget æg ud og hvis du har smerter dagen efter og ved ægoplægningen.. og i det hele taget den tid du har brug for.. ved hårdt fysisk arbejde, hele rugeperrioden.. det er det blanketten er til.. din arbejdsgiver får refusion for det hele..
ønskebarn74 skriver: du har ret til at melde dig syg på den dag du får taget æg ud og hvis du har smerter dagen efter og ved ægoplægningen.. og i det hele taget den tid du har brug for.. ved hårdt fysisk arbejde, hele rugeperrioden.. det er det blanketten er til.. din arbejdsgiver får refusion for det hele..
La´chrissen skriver: Er der nogen af jer der har benyttet sig af den blanket til at få refunderet den dag man et inde til ægudtagning og evt for de andre dage?Er det §56 den hedder. Og hvor får man fat i den og hvordan fungerer det.Jeg er pt arbejdsløs men på kursus, så skal have en hel dag fri fra det. Og jeg har jo ikke rigtig råd til at miste en hel dags dagpenge.Nogen der kan hjælpe ?
Er der nogen af jer der har benyttet sig af den blanket til at få refunderet den dag man et inde til ægudtagning og evt for de andre dage?Er det §56 den hedder. Og hvor får man fat i den og hvordan fungerer det.Jeg er pt arbejdsløs men på kursus, så skal have en hel dag fri fra det. Og jeg har jo ikke rigtig råd til at miste en hel dags dagpenge.Nogen der kan hjælpe ?
Ja det hedder en § 56 aftale og det er din arbejdsgiver der får refunderet det som det koster at du er væk når der fx skal indkaldes en vikar...normalt får arbejdsgiveren først refunderet efter nogle uger (mener jeg det er) men med en §56 får de fra 1. dag. Du skal henvende dig til jobcenteret i din kommune og så får du blanketten. Du kan dog også selv printe den på nettet hvis du søger under § 56. Så er der en del som du skal udfylde, en del din arbejdsgiver skal udfylde og en del din læge skal udfylde. Vær opmærksom på at det godt kan tage nogle uger med behandlingen på kommunen... Nu ved jeg ikke om du har pøvet ÆU før men jeg er altid sygemeldt 14 dage ca efter pga smerter så tror ikke bare du kan regne med det er en' dag... desuden er der jo en del scanninger og ÆO som du også skal afsted til...Men der er selvfølgelig nogen der er afsted på job dagen efter...hvordan de kan fatter jeg ikke
held og lykke!!
Rosie skriver: Ja det hedder en § 56 aftale og det er din arbejdsgiver der får refunderet det som det koster at du er væk når der fx skal indkaldes en vikar...normalt får arbejdsgiveren først refunderet efter nogle uger (mener jeg det er) men med en §56 får de fra 1. dag. Du skal henvende dig til jobcenteret i din kommune og så får du blanketten. Du kan dog også selv printe den på nettet hvis du søger under § 56. Så er der en del som du skal udfylde, en del din arbejdsgiver skal udfylde og en del din læge skal udfylde. Vær opmærksom på at det godt kan tage nogle uger med behandlingen på kommunen... Nu ved jeg ikke om du har pøvet ÆU før men jeg er altid sygemeldt 14 dage ca efter pga smerter så tror ikke bare du kan regne med det er en' dag... desuden er der jo en del scanninger og ÆO som du også skal afsted til...Men der er selvfølgelig nogen der er afsted på job dagen efter...hvordan de kan fatter jeg ikke held og lykke!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128