blanket til fri ved ægudtagning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

La´chrissen

Er der nogen af jer der har benyttet sig af den blanket til at få refunderet den dag man et inde til ægudtagning og evt for de andre dage?
Er det §56 den hedder. Og hvor får man fat i den og hvordan fungerer det.
Jeg er pt arbejdsløs men på kursus, så skal have en hel dag fri fra det. Og jeg har jo ikke rigtig råd til at miste en hel dags dagpenge.
Nogen der kan hjælpe ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

La´chrissen

La´chrissen skriver:

Er der nogen af jer der har benyttet sig af den blanket til at få refunderet den dag man et inde til ægudtagning og evt for de andre dage?
Jeg er pt arbejdsløs men på kursus, så skal have en hel dag fri fra det. Og jeg har jo ikke rigtig råd til at miste en hel dags dagpenge.
Nogen der kan hjælpe ?

Op

Anmeld

19. juni 2012

La´chrissen

Slet ingen der kender til det?

Anmeld

19. juni 2012

Brams

La´chrissen skriver:

Nogen der kan hjælpe ?

Kender desværre ikke til det, da min arbejdsgiver har betalt alle mine dage på hospitalet

Anmeld

19. juni 2012

La´chrissen

Brams skriver:

Kender desværre ikke til det, da min arbejdsgiver har betalt alle mine dage på hospitalet

Åh hvor fedt dejligt når de er med inde i det. Jeg kan jo nok ikke melde mig syg den dag

Anmeld

19. juni 2012

tarkoflen

Mon ikke du skal henvende dig til din sagsbehandler? Det er i hvert mit umiddelbare forslag i hvert fald

Held og lykke med det hele

Anmeld

19. juni 2012

ønskebørn74

La´chrissen skriver:

Nogen der kan hjælpe ?

Du skal bare ringe til Ydelseskontoret i din kommune.. Så sender de den..

Anmeld

19. juni 2012

ønskebørn74

tarkoflen skriver:

Mon ikke du skal henvende dig til din sagsbehandler? Det er i hvert mit umiddelbare forslag i hvert fald

Nej man ringer bare til Ydelseskontoret i ens kommune.. Så sender de den..

Anmeld

19. juni 2012

La´chrissen

ønskebarn74 skriver:

Du skal bare ringe til Ydelseskontoret i din kommune.. Så sender de den..

Tak for svar går det godt?

Anmeld

19. juni 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.