Anonym skriver:
Jeg er i den triste situation at jeg bliver nødt til at lave en underretning ang min veninde til kommunen
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12365.gif" alt="" /> Jeg har overvejet det længe, men føler det er det rigtige at gøre, for hendes søns skyld.
Sagen er den at hun ofte slår ham eller truer med det. Det er ikke hårdt på nogen måde, men jeg synes stadig det er meget forkert og ydmygende for ham. Hun er alene med ham, hans far gør det samme. Min veninde er altid sur på sin søn, og snakker ikke pænt til ham. Hendes skiftende kærester tager al hendes tid og fokus. Jeg har selvfølgelig prøvet at snakke med hende om det, men hun ser intet forkert i det hun gør. Skal siges at hun er udlænding, og i hendes kultur er det helt normalt at man slår børn
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" /> Sønnen har også problemer i skolen, og skal nu til at snakke med en psykolog. Desuden har min veninde også modtaget en anden underretning for en måneds tid siden!
Hvordan underretter jeg kommunen? Jeg vil være 100% anonym, også fordi hendes nuværende kæreste ikke er helt normal, og er faktisk bange for hvad han kan finde på hvis han ved jeg har snakket med kommunen.
Godt initiativ!

Da jeg lavede en underretning på min lillebror til kommunen, satte jeg mig ned og skrev et brev men hverken navn eller adresse og skrev som en udefra!
Hvis du ringer derop, så spørg hvem du skal til med hvis du gerne vil lave en angående et barn så stiller de dig videre!

Held og lykke!
Anmeld