Nu må det da være min tur:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

MyLove E

Annemor... skriver:

tak:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

MyLove E

AalborgPigen skriver:

Krydser fingre 

Har brug for det. Vil så gerne ha det:-)

Anmeld

19. juni 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Takker:-) Hvordan går din jobsøgning ?

Okke dog - der har ikke været bid endnu, udover de sidste jobsamtaler med afslag desværre. Så gik det galt med dagpengene og blev fritaget og skal indtjene 300t. før jeg er beregttiget igen pågrund af en misforståelse. Heldigvis er min kommune en ven i nøden og jeg starter i arbejde med løntilskud fra på mandag i en børnehave i et 6 mrds. forløb - men det tæller ikke som regulært arbejde, så får ikke arbejdet de 300t. op - men det er et fedt sted med en mandlig leder - YES, det kan aldrig gå galt og han er helt vild rar og rummelig. Så det er superfedt. Derudover har jeg jo skrevet bachelor om børns udvikling i det fysiske, psykiske og æstetiske børnemiljø - og da jeg havde fortalt ham det idag, inviterede han mig med til personaledag på fredag hvor vi skal i Aros og gå i regnbuen har jeg sådan glædet mig til og bagefter ned at se en børnehave der har forvandlet en kedelig grå baggård til et paradis for børn. Og ikke nok med det, så har jeg jo om en måned 3 ugers tvungen ferie men kan ikke få dagpenge i den periode - pyt sagde min kommende leder, skriver dig bare som arbejdende, han ville ikke skabe yderligere børvl for mig og så endnu mere godt, så vil han bruge mig som konsulent når de skal indrette og dekorere deres nye institution de åbner til næste år - med henblik på børnemiljøet og jeg skal så komme med ideer til hvad der skal være og gøres derover og det er jo blandt andet noget jeg brænder for   så vi har lavet en bytter med de tre ugers ferie til min konsulentfunktion så alt har bare flasket sig idag. Jeg skal dog stadigvæk søge arbejde, da jeg ingen indkomst har om 6 mrd. Ja pyh hvad hovedet ikke er fyldt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.