Nu må det da være min tur:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

MyLove E

Jeg søger jo alle de elevstillinger jeg kan, og har det også været til nogle samtaler.

I Mandags blev jeg så ringet op fra et sted at jeg havde sendt en ansøgning til et job (3 mdr siden og havde ikke hørt fra dem) Det job var blevet besat , men det havde nu fået en stilling et andet sted, om jeg ville til samtale til det:-):-):-):-):-)

Det ville jeg selvfølgelig, så i morgen er jeg afsted til samtale igen:-):-):-):-):-):-)
Så nu må det da være min tur:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

metski83

Tauf skriver:

Jeg søger jo alle de elevstillinger jeg kan, og har det også været til nogle samtaler.

I Mandags blev jeg så ringet op fra et sted at jeg havde sendt en ansøgning til et job (3 mdr siden og havde ikke hørt fra dem) Det job var blevet besat , men det havde nu fået en stilling et andet sted, om jeg ville til samtale til det:-):-):-):-):-)

Det ville jeg selvfølgelig, så i morgen er jeg afsted til samtale igen:-):-):-):-):-):-)

Krydser fingre 

Anmeld

19. juni 2012

MyLove E

metski83 skriver:

Krydser fingre 

Mange tak:-)

Anmeld

19. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Tauf skriver:

Held og lykke 

Anmeld

19. juni 2012

MyLove E

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Held og lykke 

Takker:-)

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Krydser fingre 

Anmeld

19. juni 2012

Mumto3

Tillykke! Det var vel nok dejligt! Håber det går godt og du får det.

Anmeld

19. juni 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Tro på det! Det ER DIN tur God samtale imorgen 

Anmeld

19. juni 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Tro på det! Det ER DIN tur God samtale imorgen 

Takker:-) Hvordan går din jobsøgning ?

Anmeld

19. juni 2012

Annemor...

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.