lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

FruStolpe

Vi har lige skiftet bank, og langt lån om.

Vi var ikke i tvivl om at vi skulle ha en fastforrentet lån. Renten er nu så lav at man ikke rigtig spare noget ved en variabel rente. Man risikerer derimod at skulle af med pengene hvis (når) renten stiger.

Men ja, det er lidt en jungel at finde rundt i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Mumto3

Helt klart fast forrentet! Vi skal ned på fredag og skrive under på lån til huset, og vi er slet slet ikke i tvivl. Fast rente er det sikre valg!

Anmeld

20. juni 2012

tweety2060

modesty skriver:

VId

Det er helt gak gak efter min mening. Renten stiger HELT sikkert. Måske ikke i år eller næste år, men der kommer i hvert fald ikke til at gå så lang tid. Og de fastforrentede lån er så lave nu.

Jeg ville nok: vurdere hvad jeg kan betale pr. md. Finde ud af hvad jeg kan låne fastforrentet til det beløb. Vælge et kort flexlån, gerne 2-årigt. Sætte huslejen tilsvarende op så jeg betaler det samme som på det fastforrentede, og på den måde sætter løbetiden ned og får betalt en ordentlig klat af gælden af. Jeg vil skyde på at I så skal omlægge til fastforrentet om et par år grundet rentestigning. Ellers kan I forlænge med et par år til. 

TIl

Anmeld

20. juni 2012

tweety2060

tweety2060 skriver:

TIl

VIl du være min bankdame

Anmeld

20. juni 2012

modesty

tweety2060 skriver:

VIl du være min bankdame

Hahah, nej tak.  Og jeg er ikke ekspert på området, men vi overvejer også at købe, så jeg har sat mig lidt ind i de forskellige lån. Du kan jo prøve at nævne muligheden for din bankrådgiver og se hvad h*n siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.