lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

tweety2060

Ih altså, hvordan bliver den danske økonomiske fremtid?? Sidder og skal tage stilling til om vi vil have fast rente eller variabel....
Fast rente, nej variabel, frem og tilbage og forfra igen....
Øv det er svært
Hm god aften, jeg får jo grå hår....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Kofoed.

Hvis det bliver variabel, hvornår skal den så vurderes igen?

Anmeld

19. juni 2012

Kris89

vi valgte fast da vi købte hus nu her i maj måned...

godt nok fik vi fastforentet til 3,5 % og den er allerede nede i 3 %, men jeg personligt synes det er SÅÅÅÅ rart at vi ved hvad vi skal af med de næste 30 år UANSET hvad der sker... og herregud... 3,5 % er jo ingenting...

Anmeld

19. juni 2012

twinny

Kris89 skriver:

vi valgte fast da vi købte hus nu her i maj måned...

godt nok fik vi fastforentet til 3,5 % og den er allerede nede i 3 %, men jeg personligt synes det er SÅÅÅÅ rart at vi ved hvad vi skal af med de næste 30 år UANSET hvad der sker... og herregud... 3,5 % er jo ingenting...

Anmeld

19. juni 2012

tweety2060

Kofoed. skriver:

Hvis det bliver variabel, hvornår skal den så vurderes igen?

2023...

Anmeld

19. juni 2012

Kofoed.

tweety2060 skriver:

2023...

Det tør jeg ikke personligt så, 5 år var ok, men, så vil jeg have fast. Det kan godt være du taber lidt nu, men tror man vinder meget mere om ti år.

Anmeld

20. juni 2012

tweety2060

Kofoed. skriver:

GæsHaHarddedet

Det tør jeg ikke personligt så, 5 år var ok, men, så vil jeg have fast. Det kan godt være du taber lidt nu, men tror man vinder meget mere om ti år.

HAr det på samme måde, 5 år ok, men 10, der lad bare ske meget selv om der er loft på variabel.... Men ja der der en del penge at spare nu og især hvis renten falder endnu mere...

Anmeld

20. juni 2012

Plysbjørnen

tweety2060 skriver:

HAr det på samme måde, 5 år ok, men 10, der lad bare ske meget selv om der er loft på variabel.... Men ja der der en del penge at spare nu og især hvis renten falder endnu mere...

Jeg ville ikke tage en variable... for med en variable rente kan dit "afdrag" lige pludselig stige helt voldsom, og kan faktisk vælte en hel økonomi...

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

tweety2060 skriver:

Nemlig

Anmeld

20. juni 2012

modesty

tweety2060 skriver:

2023...

Det er helt gak gak efter min mening. Renten stiger HELT sikkert. Måske ikke i år eller næste år, men der kommer i hvert fald ikke til at gå så lang tid. Og de fastforrentede lån er så lave nu.

Jeg ville nok: vurdere hvad jeg kan betale pr. md. Finde ud af hvad jeg kan låne fastforrentet til det beløb. Vælge et kort flexlån, gerne 2-årigt. Sætte huslejen tilsvarende op så jeg betaler det samme som på det fastforrentede, og på den måde sætter løbetiden ned og får betalt en ordentlig klat af gælden af. Jeg vil skyde på at I så skal omlægge til fastforrentet om et par år grundet rentestigning. Ellers kan I forlænge med et par år til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.