Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TR skriver: Se hvor smuk jeg var, med den dejlige bette mave - Jeg var så herre stolt over den mave og spicelt den bette baby'boy Noah der lagde derinde :') .. Jeg SAVNER dig hver dag mors dreng ! Jeg vil ønske du stadig var derinde !! VIRKELIG ! Vil bytte dig for ALT !! Vil ingenting med det her, bare vise hvor flot jeg var, så længe det vare ! ..
Se hvor smuk jeg var, med den dejlige bette mave - Jeg var så herre stolt over den mave og spicelt den bette baby'boy Noah der lagde derinde :') ..
Jeg SAVNER dig hver dag mors dreng ! Jeg vil ønske du stadig var derinde !! VIRKELIG ! Vil bytte dig for ALT !!
Vil ingenting med det her, bare vise hvor flot jeg var, så længe det vare ! ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigBabyDream skriver: Smukke!!!
Smukke!!!
Taaaaak
Super smuk mave
MyBigWish skriver: Super smuk mave
Taaak !
Du havde en meget fin mave.
Din historie rørte mig dybt, håber virkeligt i senere bliver velsignet med en baby der bliver hos jer.
Monica
Super smuk mave. Håber lykken rammer jer snart igen
Kæmpe kram herfra!
Monica P skriver: Du havde en meget fin mave. Din historie rørte mig dybt, håber virkeligt i senere bliver velsignet med en baby der bliver hos jer. Monica
Tak skal du have , det håber vi virkelig os !
rikkeregnbue skriver: Super smuk mave. Håber lykken rammer jer snart igen Kæmpe kram herfra!
Taaak skal du have, det håber vi os
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128