SÅ smuk jeg varmed den mave !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

TR

Vidunderligeunger skriver:

rigtig smuk 

Taaak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

TR

Kamulla skriver:

super smuk mave.. 

Taaaak ..

Anmeld

19. juni 2012

TR

Valle81 skriver:

Er helt Tom for ord, aner slet ikke hvad jeg skal sige, så jeg tier og sender jer mine varmeste tAnker

Rigtig mange tak !

Jeg er næsten selv svært ved det, det er så svært at fat hvorfor det gik ud over mig/os ..

Anmeld

19. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Se hvor smuk jeg var, med den dejlige bette mave 
- Jeg var så herre stolt over den mave og spicelt den bette baby'boy Noah der lagde derinde :') ..

Jeg SAVNER dig hver dag mors dreng !  Jeg vil ønske du stadig var derinde !! VIRKELIG ! Vil bytte dig for ALT !!

Vil ingenting med det her, bare vise hvor flot jeg var, så længe det vare ! ..

Det gik først op for mig til sidst, da jeg læste, at jeres lille dreng er væk. Var vist lidt forvirret over indlægget. Er virkelig ked af du mistede. Du var meget smuk med den mave. 

Anmeld

19. juni 2012

TR

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det gik først op for mig til sidst, da jeg læste, at jeres lille dreng er væk. Var vist lidt forvirret over indlægget. Er virkelig ked af du mistede. Du var meget smuk med den mave. 

Det helt i orden .. Og tak skal du have

Anmeld

19. juni 2012

twinboys

Det gør mig ked af at høre, men smuk smuk mave... Og nu en smuk engel du har nu... Det gør mig rigtig ked af det... Varme tanker og knus til dig...

Majbritt

Anmeld

19. juni 2012

TR

twinboys skriver:

Det gør mig ked af at høre, men smuk smuk mave... Og nu en smuk engel du har nu... Det gør mig rigtig ked af det... Varme tanker og knus til dig...

Majbritt

Rigtig mange tak

Anmeld

19. juni 2012

Bak

TR skriver:

Se hvor smuk jeg var, med den dejlige bette mave 
- Jeg var så herre stolt over den mave og spicelt den bette baby'boy Noah der lagde derinde :') ..

Jeg SAVNER dig hver dag mors dreng !  Jeg vil ønske du stadig var derinde !! VIRKELIG ! Vil bytte dig for ALT !!

Vil ingenting med det her, bare vise hvor flot jeg var, så længe det vare ! ..

Så fin!

Anmeld

19. juni 2012

E.J.mor.

hey

det gør mig så ondt at hører du har mistet,jeg kan fuldt ud sætte mig ind i dit sted,jeg gik også og vidste noget var galt,og det var der også

så jeg ved hvordan du har det,og hva du gennemgår, du er ikke alene.

hvis du har brug for at tale er du velkommen,og håber du får den rigtige hjælp til at komme igennem det som nu er muligt.

hilsen charlotte

Anmeld

19. juni 2012

Kløver

Du var rigtig smuk, og det vil du blive igen, en dag vil Noah få en lille bror eller søster som han vil beskytte fra sin lille sky i himlen <3

Fandt du et lille fuglebad til graven ?

Kæmpe kæmpe kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.