Junior seng hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Brams

Hey girls.
Hvornår købte i en junior seng til jeres og hvilken en købte i?

Vi har endnu ikke købt en juniorseng til Lærke, men regner med at vi laver værelse "om" og køber ny seng osv. når hun bliver 3 år til oktober. Lige nu er hun dog stadig MEGET glad for sin tremmeseng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Mor til L&S

michelledam skriver:

Hey girls.
Hvornår købte i en junior seng til jeres og hvilken en købte i?

Liva er 2 år og 3 mdr og sover stadig i hendes tremmeseng, dog har vi taget den ene side af og sat en sengehest på i stedet, så kan hun selv kravle op

Vi venter lillebror her om 2-4 uger og han skal sove i vuggen, når den bliver for lille kommer han over i tremmesengen, som får siden på igen og Liva får en junior seng - tror det blir til Nov- dec ca. Der er hun så 2 år og 8-9 mdr.

Anmeld

20. juni 2012

Koen.

Lærke var 20 måneder og det er en fin en fra Ikea

Anmeld

20. juni 2012

MortilElias2010

Elias er 2.5 år og sover stadigvæk trygt og godt i sin tremmeseng så vi har ikke fornemmelsen af at vi behøver skifte endnu - så længe han kan være i den 

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

tanja. skriver:

Lærke var 20 måneder og det er en fin en fra Ikea

Lige et "sidespørgsmål"

Hvordan gik det med at få hende til at sove i den? Jeg "frygter" at vores dreng kommer rendende ind i stuen eller står op konstant for at lege med sine biler?

Anmeld

20. juni 2012

Koen.

MorDk skriver:

DDe

Lige et "sidespørgsmål"

Hvordan gik det med at få hende til at sove i den? Jeg "frygter" at vores dreng kommer rendende ind i stuen eller står op konstant for at lege med sine biler?

Der har ingen problemer været, hun kan godt komme ind en enkelt gang om aftenen men det er sjældent det sker hun elsker virkelig sin seng!

Anmeld

20. juni 2012

Karo

Både Marcus og Ida var 1 år og 6 måneder da de kom i juniorseng. Vi købte denne til Marcus :http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1322

Da det var Idas tur købte vi en højseng til Marcus og så fik hun hans gamle. 

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

tanja. skriver:

Der har ingen problemer været, hun kan godt komme ind en enkelt gang om aftenen men det er sjældent det sker hun elsker virkelig sin seng!

Ok ... smiler... jeg er meget spændt på hvordan det arter sig herhjemme...*S*

Anmeld

20. juni 2012

Koen.

MorDk skriver:

Ok ... smiler... jeg er meget spændt på hvordan det arter sig herhjemme...*S*

Håber det kommer til at gå "smertefrit"

Anmeld

20. juni 2012

Puttemusen93

altså Christopher blir 2 nu her til november, og vi flytter 1/9 så det blir ikke før til hans føselsdag han får den og vi har set en flot hvid en i kærebørn som han skal have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.