Junior seng hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Mother-love

Hey girls.
Hvornår købte i en junior seng til jeres og hvilken en købte i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

MorDk

Jeg ved endnu ikke helt hvilken vi vælger... men har set en pæn en fra IKEA. Vi regner med at købe den til august. Vi venter lillesøster til september... så det ville være rart at vænne ham til en anden seng inden hun kommer. Han bliver 2 år til september.

Anmeld

19. juni 2012

SHERO

her er sengen fundet, men ikke kommet hjem endnu, står ved min mor. Det er sådan en gammeldags en med høj kant så han ikke falder ud for han ligger som en roterende fis. Han er 2½ og stadig meget glad for sin tremmeseng, tror han bliver liggende der til vores hundehvalp er blevet renlig, så han ikke vågner midt om natten og træder i.. ja... så et par måneder i tremmesengen endnu

Anmeld

19. juni 2012

CS

michelledam skriver:

Hey girls.

Tja jeg har ikke købt endnu, min datter bliver 2 om 1 1/2 måned - hun sover så skønt i sin tremmeseng så den får hun lov til at være i indtil den bliver for trang og så skal hun have denne http://shop.ilva.dk/produkt/56102234/monto?maingroupurl=boern&webgroupid eller denne http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S69902907/ kan ikke helt bestemme

Anmeld

19. juni 2012

Lou87

Vores blir 2 år til august - har endnu ikk tænkt junior seng
Men når den anden blir for trang eller hun finder ud af og ku komme/kravle op af den. Så skifter vi.

Anmeld

19. juni 2012

Mother-love

Godt så har jeg ret. Isabella er snart 13 mdr. Og han mener at vi skal have en 120er seng til hende. Jeg har sagt nej
1 fordi jeg synes det er for tidligt. Og hun vil bare falde ud af den når hun vil forsøge at komme ned.
2 jeg synes nemlig hun skal have en junior seng før en alm. Seng.

Tak for svar piger.
Siger til kæresten at vi skal vente tilhunbliver meget ældre

Anmeld

19. juni 2012

MetteT

Kathrine kom slet ikke i junior seng.. Hun gik direkte fra tremmeseng til en halvhøj alm seng, da hun var 2 1/2 år.. Men vil gi dig helt ret i at 13 mdr er for tidligt til andet end tremmesengen.. Christian (min den yngste) er 15 mdr og han er bestemt ikke klar til andet end tremmesengen...
Knus

Anmeld

19. juni 2012

henh01

min datter var 2 år da hun røg over i sin. Min søn er 19 mdr og jeg har ingen planer om at skifte tremmesengen ud endnu

Anmeld

20. juni 2012

Solstrålebørn

Kan ikke huske hvad navnet på vores.. Hun fik den da hun blev 3 år... 

Anmeld

20. juni 2012

2babygirls

michelledam skriver:

Hey girls.

Madeleine får til oktober når hun bliver to, for der kommer en til januar som overtager tremmesengen.
Har sænket den ene side så hun stille kan vænne sig til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.