Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Krussedulle skriver: Årh en dejlig basse Han er da gudeskøn på dit profilbillede i hvert fald!
Årh en dejlig basse Han er da gudeskøn på dit profilbillede i hvert fald!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krussedulle skriver: ja han var stor! Men det gjorde ikke ondt, ondt Årh han var da også en fin lille en Og hans vægt og længde nu, passer jo også helt fint sammen
ja han var stor! Men det gjorde ikke ondt, ondt Årh han var da også en fin lille en Og hans vægt og længde nu, passer jo også helt fint sammen
Lykke86 skriver:Det var da så altid noget! Mine er skåret ud af min mave, begge gange, så jeg ved slet ik hvordan det er at føde Han har ligget omkring de 9 kg. i mange måneder nu.. Endelig var han blevet bollefed, men så begyndte han jo at bevæge sig mere rundt og nu hænger det hele så meget godt sammen. Heldigvis for det, men betød nu alligevel meget for mig, at se ham med "elastikker", når han var sådan en lille fis ved fødslen..
Krussedulle skriver: Det kan jeg godt forstå! Der er da heller ikke noget bedre end sådan en lille trold, med elastikker og gode lår
Det kan jeg godt forstå! Der er da heller ikke noget bedre end sådan en lille trold, med elastikker og gode lår
Krussedulle skriver: Hej derude Jeg sad lige og lagde tøj til side, som mindstemanden er vokset ud af Og syntes bare at det er gået voldsomt stærkt denne gang.. Syntes at det kunne være sjovt at høre hvor stores jeres guldklumper er nu, og ved fødslen Jeg starter lige Sylvester var: 4480 g ved fødslen og 56 cm Nu er han: 8000 g og 70 cm, 3 mdr og 11 dage gammel Kom frisk
Hej derude Jeg sad lige og lagde tøj til side, som mindstemanden er vokset ud af Og syntes bare at det er gået voldsomt stærkt denne gang.. Syntes at det kunne være sjovt at høre hvor stores jeres guldklumper er nu, og ved fødslen Jeg starter lige Sylvester var: 4480 g ved fødslen og 56 cm Nu er han: 8000 g og 70 cm, 3 mdr og 11 dage gammel Kom frisk
Mikkel var ved fødslen
44 cm2356g
Han blev målt og vejet i torsdags hvor han 6 mdr. gammel var
65cm6240g
Krussedulle skriver: Ih hvor spændende Jeg glæder mig også til 5 mdr's tjekket er ikke så god til at komme til åbent hus hos Sp og få ham vejet osv
Ih hvor spændende Jeg glæder mig også til 5 mdr's tjekket er ikke så god til at komme til åbent hus hos Sp og få ham vejet osv
Jeg har heller ikke været til åbent hus, men glæder mig også til i morgen - er spændt på hvor meget hun har taget på, da det først var til 5 mdrs undersøgelsen at hun var kommet med vægtmæssigt i forhold til sin længde, så jeg håber naturligvis at hun har holdt sin kurve...men det tror jeg, for jeg synes bestemt hun er blevet tykkere
Ida ved fødsel: 3770 g og 50 cm.
Ida nu: 67 cm (jeg målte med målebånd i weekenden ) og gætter på 8 kilo.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128