Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseRH skriver:Isabella vejede 1990 g og var 44 cm ved fødslen Da sp var til 2 mdrs. besøg (2 mdr. og 6 dage gammel) vejede hun 4200 og var 53,5 cm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krussedulle skriver: super flot!
super flot!
MissTas skriver: hun ligger endda en lille smule over gennemsnittet men ja, jeg synes hun er lille og fin min lille prinsesse, smil ja, det går simpelthen så stærkt.. puha, jeg kan slet ikke forstå, at der kun er 6 måneder til min skal i dagpleje
hun ligger endda en lille smule over gennemsnittet
men ja, jeg synes hun er lille og fin min lille prinsesse, smil
ja, det går simpelthen så stærkt.. puha, jeg kan slet ikke forstå, at der kun er 6 måneder til min skal i dagpleje
Krussedulle skriver: Nej Jeg kender følelsen! Min mellemste er 16 mdr, føler det var igår jeg fik min lille Valentins-baby Bortset fra at Sylvester jo er kommet efterfølgende
Nej Jeg kender følelsen! Min mellemste er 16 mdr, føler det var igår jeg fik min lille Valentins-baby Bortset fra at Sylvester jo er kommet efterfølgende
ja, tiden flyver virkelig afsted :O min datter skal snart til at have grød :O whaaat.. hehe
HeidiØ skriver: William var: 4160 gram og 54 cm Nu er han: 9500 gram og 75 cm Han er 9 mdr og 6 dage
William var: 4160 gram og 54 cm
Nu er han: 9500 gram og 75 cm
Han er 9 mdr og 6 dage
Krussedulle skriver: Wow Må indrømme at jeg ikke har super meget forstand på tvillinger/trillinger men dine guldklumper er da HELT med Min mellemste vejede 10,5 kg og var 84 cm ved sin 1-års og han var da også en basse på 4 kg da han blev født!!
Wow Må indrømme at jeg ikke har super meget forstand på tvillinger/trillinger men dine guldklumper er da HELT med Min mellemste vejede 10,5 kg og var 84 cm ved sin 1-års og han var da også en basse på 4 kg da han blev født!!
Ja de er super seje. En mdr. efter terminsdato havde de indhentet vægten og vejede det de skulle.
Rebecca55 skriver: Ja de er super seje. En mdr. efter terminsdato havde de indhentet vægten og vejede det de skulle.
JulieWH skriver:Isabel vejede 3000 gram ved fødslen og var 49 cm lang - i dag er hun 7 mdr og vejer 8,93 kg fordelt på 72 cm
Krussedulle skriver: Hej derude Jeg sad lige og lagde tøj til side, som mindstemanden er vokset ud af Og syntes bare at det er gået voldsomt stærkt denne gang.. Syntes at det kunne være sjovt at høre hvor stores jeres guldklumper er nu, og ved fødslen Jeg starter lige Sylvester var: 4480 g ved fødslen og 56 cm Nu er han: 8000 g og 70 cm, 3 mdr og 11 dage gammel Kom frisk
Hej derude Jeg sad lige og lagde tøj til side, som mindstemanden er vokset ud af Og syntes bare at det er gået voldsomt stærkt denne gang.. Syntes at det kunne være sjovt at høre hvor stores jeres guldklumper er nu, og ved fødslen Jeg starter lige Sylvester var: 4480 g ved fødslen og 56 cm Nu er han: 8000 g og 70 cm, 3 mdr og 11 dage gammel Kom frisk
Mila var 3890 gram og 52 cm ved fødslen
Til 5-mdr undersøgelsen var hun 7100 gram og 68 cm
Nu er hun 6 mdr og 3 dage og i morgen kommer SP
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128