Endelig svar på faderskab efter 16 mdr. Underlig følelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

wamse

Anonym skriver:

Okay fint nok var mere om det var mig der skulle gøre noget ved du noget om det med børnepenge når det er mere end et år siden? I forhold til tilbagbetaling?

Nej det ved jeg desværre ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Okay det jeg glad for at høre. Tror du jeg skal kontakte samværsretten eller vente på han gør noget?

Jeg ville klart vente på hans udspil inden jeg foretog mig noget som helst

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Okay fint nok var mere om det var mig der skulle gøre noget ved du noget om det med børnepenge når det er mere end et år siden? I forhold til tilbagbetaling?

Jeg ville søge børnebidrag gennem kommunen, for så får du dem ret hurtigt med tilbagevendende kraft - dvs. 16x1205=19280

Så sørger kommunen for at kradse pengene ind hos faderen. Jeg bruger selv ordningen, og søgte også med tilbagevendende kraft.

Kh.

Linda

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg ville søge børnebidrag gennem kommunen, for så får du dem ret hurtigt med tilbagevendende kraft - dvs. 16x1205=19280

Så sørger kommunen for at kradse pengene ind hos faderen. Jeg bruger selv ordningen, og søgte også med tilbagevendende kraft.

Kh.

Linda

Hej linda hvordan søger man dem fra kommunen. Går man der op eller? Skal man medbringe nogle bestemte papire? Havde bare hørt fra flere at man kun kunne få tilbagebetaling med 1 år men syntes jeg ikke kan være rigtigt

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

ungmorher:-) skriver:

Skriv privat var også igemmen faderskabssag med min søn

Hej var det noget af den samme slags sag du var igennem?

Anmeld

19. juni 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej var det noget af den samme slags sag du var igennem?

Jeg ønsker ikk og udtale mig her inde da dee sidder nys øjne og ser hvad jeg foretager mig så det privat besked men ja blodprøver min søm var 1 år før

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hej linda hvordan søger man dem fra kommunen. Går man der op eller? Skal man medbringe nogle bestemte papire? Havde bare hørt fra flere at man kun kunne få tilbagebetaling med 1 år men syntes jeg ikke kan være rigtigt

Prøv at google det f.eks. Kommune børnebidrag ansøgning

Anmeld

19. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hejsa har selv stået i situationen. Min datters far ønsker dog ingen samvær

Men ved at børnebidraget gennem kommunen skal du møde op. Og huske papirene med sagen samt afgørelsen fra rette og statsforvaltningen..

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Hejsa har selv stået i situationen. Min datters far ønsker dog ingen samvær

Men ved at børnebidraget gennem kommunen skal du møde op. Og huske papirene med sagen samt afgørelsen fra rette og statsforvaltningen..

Hej
Er det noget med at man skal søge fastsættelse fra stats forvaltningen før man kan gå på kommunen og søge børnepenge gennem dem?

Anmeld

19. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hej
Er det noget med at man skal søge fastsættelse fra stats forvaltningen før man kan gå på kommunen og søge børnepenge gennem dem?

Fastsættelse?
Under hele faderskabssagen fik jeg udbetalt far-pengene igennem kommunen efter som jeg havde søgt det. Og for at blive godkendt skulle de have papir på at der kørte en sag.

Da sagen afsluttede meddelte jeg dem det, og de fik derfor en kopi af afgørelsen.
Blev spurgt om udbetaling skulle fortsætte via kommunen, hva jeg har svaret ja til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.