Endelig svar på faderskab efter 16 mdr. Underlig følelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2012

Anonym trådstarter

Puha ja efter 16 mdr har vi endelig svar på prøven.
Grunden til den lange tid har været hans modvilje til at få den lavet.
Men nu der endelig svar og han var jo selvfølgelig far til min datter .

Kunne rigtig godt tænke mig st høre hvis der nogle der har været i samme sted hvad i gjorde herefter.

Han er meget psykisk ustabil og prøvet at begå selvmord 2 gange under sagens forløb pg lige været indlagt på psykiatrisk afd. Har intet imod hvis han vil se og kende vores datter. Men ville være så bange for at han skulle være alene med hende. Han har selv givet udtryk for a han jo ikke engang kan tage dig af sig selv. Det vil sige at stå op mad bad osv.

Så ville være super bange for hun ikke engang fik de basale ting opfyldt. Altså skiftet ble mad trøster osv.

Min datter er særlig sensetiv og derfor ekstrem følsom.

Hvordan ville i gribe det an herfra.
Skal jeg vente på han gør noget eller??

Skriver anonymt da han ofte kigger herinde efter hvad jeg skriver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

kirsti

Har du nogen grund til at tro han vil kræver samværd alene? Hvis han som du siger er klar over egne begrænsninger så forventer han vel ik samværd med overnatning?
Men anyway tvivler jeg på han ville få det med den historie plus at jeg går ud fra at han ik tidligere har haft noget videre samvær (:

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Har du nogen grund til at tro han vil kræver samværd alene? Hvis han som du siger er klar over egne begrænsninger så forventer han vel ik samværd med overnatning?
Men anyway tvivler jeg på han ville få det med den historie plus at jeg går ud fra at han ik tidligere har haft noget videre samvær (:

Hej nej han har aldrig set hende.
Men har gjort det klart at han vil have hende. Og 7/7
Men hun er 16 mdr?

Anmeld

19. juni 2012

kirsti

Anonym skriver:

Hej nej han har aldrig set hende.
Men har gjort det klart at han vil have hende. Og 7/7
Men hun er 16 mdr?

Det får han ik det kan du være 100 på! Hvis han aldrig har set hende tror jeg næppe han får en eneste overnatning, slet ik hendes alder i betragtning

Anmeld

19. juni 2012

wamse

Min ex er psykisk syg, så der har jeg lidt eller meget erfaring.

Du skal helt klart gemme det, hvis han skriver noget, som bekræfter, at han ikke vil kunne sørge for hende ordenligt.

Hvis han søger samvær, så får han hende ikke bare på overnatning, det kræver en indkørselsperiode, så jeres barn kan blive tryg ved ham.

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Min ex er psykisk syg, så der har jeg lidt eller meget erfaring.

Du skal helt klart gemme det, hvis han skriver noget, som bekræfter, at han ikke vil kunne sørge for hende ordenligt.

Hvis han søger samvær, så får han hende ikke bare på overnatning, det kræver en indkørselsperiode, så jeres barn kan blive tryg ved ham.

Okay, ja har gemt flere mails hvor han skriver han ikke engang kan tage vare på sig selv. Og st han kun ønsker hende hvis jeg søger børne penge. Hvilke jeg jo ikk har fået i 16 mdr.

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Det får han ik det kan du være 100 på! Hvis han aldrig har set hende tror jeg næppe han får en eneste overnatning, slet ik hendes alder i betragtning

Okay det jeg glad for at høre. Tror du jeg skal kontakte samværsretten eller vente på han gør noget?

Anmeld

19. juni 2012

wamse

Anonym skriver:

Okay, ja har gemt flere mails hvor han skriver han ikke engang kan tage vare på sig selv. Og st han kun ønsker hende hvis jeg søger børne penge. Hvilke jeg jo ikk har fået i 16 mdr.

Dem skal du helt sikkert gemme

Så er der ikke så meget andet at gøre, end at vente på at han søger samvær

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Dem skal du helt sikkert gemme

Så er der ikke så meget andet at gøre, end at vente på at han søger samvær

Okay fint nok var mere om det var mig der skulle gøre noget ved du noget om det med børnepenge når det er mere end et år siden? I forhold til tilbagbetaling?

Anmeld

19. juni 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Puha ja efter 16 mdr har vi endelig svar på prøven.
Grunden til den lange tid har været hans modvilje til at få den lavet.
Men nu der endelig svar og han var jo selvfølgelig far til min datter .

Kunne rigtig godt tænke mig st høre hvis der nogle der har været i samme sted hvad i gjorde herefter.

Han er meget psykisk ustabil og prøvet at begå selvmord 2 gange under sagens forløb pg lige været indlagt på psykiatrisk afd. Har intet imod hvis han vil se og kende vores datter. Men ville være så bange for at han skulle være alene med hende. Han har selv givet udtryk for a han jo ikke engang kan tage dig af sig selv. Det vil sige at stå op mad bad osv.

Så ville være super bange for hun ikke engang fik de basale ting opfyldt. Altså skiftet ble mad trøster osv.

Min datter er særlig sensetiv og derfor ekstrem følsom.

Hvordan ville i gribe det an herfra.
Skal jeg vente på han gør noget eller??

Skriver anonymt da han ofte kigger herinde efter hvad jeg skriver.

Skriv privat var også igemmen faderskabssag med min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.