Anonym skriver:
Hej allesammen
Jeg har tænkt mig at få mig en lille kat hjemme, men jeg ville lige høre jer der har kat hvor meget man ca bruger på det om måneden?, sådan som mad osv?
Hvor mange gange om året skal katten have vaccine?
Er man nød til at købe lege udstyr?
Er det svært at passe en kat?
Er de rene?, hvordan skal de vaskes?, hvordan kan man lære dem at tisse et bestemt sted og ikke overalt i huset.
Har brug for jeres hjælp
KRAM 
Nu ved jeg ikke meget om katte, men noget af det kan jeg sagtens svare på 
Dyr skal vaccineres lidt ofte i starten pga af at de vokser, men det er kun det første år, derefter skal de vaccineres en gang årligt. Vi har hund og det koster omkring 600-700 kr, men vil tro det er billigere for katte. Desuden har vi en ekstra forsikring på hunden, den koster 1000 kr om året, men den dækker så også alt hvis han kommer til skade eller bliver syg. Penge jeg gerne vil give ud for at sikre mig selv 
Man skal have noget ordentligt mad til dyrene, de får en meget bedre mave af at få ordentligt mad. Så i mit hoved går man ikke i Aldi og køber det billigste.
Ja legetøj er altid nødvendigt. Dyr skal beskæftiges da de har masser af energi og de skal skærpe deres sanser, men det kan jo sagtens være legetøj hvor du ikke selv skal være med. Desuden er de der katretræer en rigtig god ide.
Ingen dyr er renlige til at starte med, det kræver lidt tid. Det tog os 2 måneder at gøre vores hund renlig 
Anmeld