positiv eller negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Øm, hvis det passer med sidste ægløsning. Så har jeg beregnet det til 4 + 4 :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Efter mine beregninger 4+4 :-) men må prøve a teste på fredag igen.. 

Anmeld

19. juni 2012

Lenaogkasper

Anonym skriver:

Øm, hvis det passer med sidste ægløsning. Så har jeg beregnet det til 4 + 4 :-) 

prøv at se tiden an og tag evt en ny test her om et par dage..

ellers kan jeg anbefale du tager en clear blue digital test den siger 100 % gravid eller ikke gravid!

se mine billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvor lang tid efter tog du clear blue?? 

Anmeld

19. juni 2012

Kay

kan godt se 2 streger

Anmeld

19. juni 2012

Lenaogkasper

Anonym skriver:

Hvor lang tid efter tog du clear blue?? 

jeg tog en clear blue 3 dage efter jeg havde testet svagt positiv så du kan sagtens tage en i mrogen, de kan vise resultat en del tid før forventet mens så kom du bare igang.

jeg krydser alt, og ser frem til opdatering 

Anmeld

19. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej alle :-)

Vi har prøvet at blive gravide i snart 2 mdr - ved godt det ikke er lang tid, men det føles som evigheder..

Jeg har tidligere været gravid, men mistede den ene tvilling, og livmoderen stod åben, og jeg blødte helt vildt, så vi valgte en kemisk abort. Men nu ønsker vi helt vildt at blive gravid - igen - det kan ikke gå for hurtigt..

Jeg har lige fået menstration - en uge for beregnet - og det er het frisk lyserød blod. (Dette mønster minder om starten af sidste graviditeet, derfor jeg tænker der kan være noget).. 

Nå, jeg vil bare gerne høre jeg til råds, om I kan se 1 eller to røde streger på billedet.. De er taget med to timers mellemrum - skulle være lidt sikker.. 

Kom endelig med Jeres bud - det vil jeg virkelig sætte pris på :-)

jeg kan sagtens se begge streger

Anmeld

19. juni 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Hej alle :-)

Vi har prøvet at blive gravide i snart 2 mdr - ved godt det ikke er lang tid, men det føles som evigheder..

Jeg har tidligere været gravid, men mistede den ene tvilling, og livmoderen stod åben, og jeg blødte helt vildt, så vi valgte en kemisk abort. Men nu ønsker vi helt vildt at blive gravid - igen - det kan ikke gå for hurtigt..

Jeg har lige fået menstration - en uge for beregnet - og det er het frisk lyserød blod. (Dette mønster minder om starten af sidste graviditeet, derfor jeg tænker der kan være noget).. 

Nå, jeg vil bare gerne høre jeg til råds, om I kan se 1 eller to røde streger på billedet.. De er taget med to timers mellemrum - skulle være lidt sikker.. 

Kom endelig med Jeres bud - det vil jeg virkelig sætte pris på :-)

Jeg kan ane stregen, men syntes bestemt du skal teste om et par dage, da dit HCG-niveau nok er steget hvis du er gravid. Krydser fingre for jer, at der er en lille spire på vej  

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget en clear blue - og der stod 'ikke gravid'.. Så det var ikkevælge vores tur denne gang

Tusind tak for alle jeres svar - det har været rart at læse! 

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Jeg kan godt se en MEGET svag test streg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.