positiv eller negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.361 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle :-)

Vi har prøvet at blive gravide i snart 2 mdr - ved godt det ikke er lang tid, men det føles som evigheder..

Jeg har tidligere været gravid, men mistede den ene tvilling, og livmoderen stod åben, og jeg blødte helt vildt, så vi valgte en kemisk abort. Men nu ønsker vi helt vildt at blive gravid - igen - det kan ikke gå for hurtigt..

Jeg har lige fået menstration - en uge for beregnet - og det er het frisk lyserød blod. (Dette mønster minder om starten af sidste graviditeet, derfor jeg tænker der kan være noget).. 

Nå, jeg vil bare gerne høre jeg til råds, om I kan se 1 eller to røde streger på billedet.. De er taget med to timers mellemrum - skulle være lidt sikker.. 

Kom endelig med Jeres bud - det vil jeg virkelig sætte pris på :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

JanetBJ

Jeg kan ane hvor stregen skulle have været, men synes bare ikke at den er speciel tydelig .

Anmeld

19. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes ku jeg ka se en streg. Vh stine

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Dejligt, at der lige kommer "andre" øjne på.. Man kan sagtens bilde sig ind de er der, men må prøve igen på fredag :-)

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Dejligt, at der lige kommer "andre" øjne på.. Man kan sagtens bilde sig ind de er der, men må prøve igen på fredag :-)

Anmeld

19. juni 2012

Maise86

Jeg kan se to streger

Anmeld

19. juni 2012

Kamulla

Min super klare Mac skærm aner 2 streger.. vil teste igen om nogle dage

håber den er der

Anmeld

19. juni 2012

Lenaogkasper

Anonym skriver:

Hej alle :-)

Vi har prøvet at blive gravide i snart 2 mdr - ved godt det ikke er lang tid, men det føles som evigheder..

Jeg har tidligere været gravid, men mistede den ene tvilling, og livmoderen stod åben, og jeg blødte helt vildt, så vi valgte en kemisk abort. Men nu ønsker vi helt vildt at blive gravid - igen - det kan ikke gå for hurtigt..

Jeg har lige fået menstration - en uge for beregnet - og det er het frisk lyserød blod. (Dette mønster minder om starten af sidste graviditeet, derfor jeg tænker der kan være noget).. 

Nå, jeg vil bare gerne høre jeg til råds, om I kan se 1 eller to røde streger på billedet.. De er taget med to timers mellemrum - skulle være lidt sikker.. 

Kom endelig med Jeres bud - det vil jeg virkelig sætte pris på :-)

det ligner mine

Jeg tog test som var svag, og skrev dato og derfter fortsatte jeg nogle dage med at teste og til sidst var de tydelige.

i dag er jeg 25+5 så jeg tror godt du kan tro på der er en lille reje i din mave

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

LenaogKasper: blødte du også imens du tog en graviditetstest?? Gør jeg jo nu

Anmeld

19. juni 2012

Lenaogkasper

Anonym skriver:

LenaogKasper: blødte du også imens du tog en graviditetstest?? Gør jeg jo nu

nej gjorde jeg dog ikke, men der er mange som faktisk har sin mens. under graviditeten eller hvertfald den første. jeg havde dog lidt brunt udflåd men ingen frisk blod.

hvor langt er du hvis du er gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.