Min kat tygger ikke maden.. :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Fenja09

Chel1992 skriver:

Torskerovn kan jeg måske få ham til at spise men tvivler meget på ris han er lidt af en kræsen pind han gider ikke engang have tun ^^'

MME? Må en voksen kat godt få sådan noget?

Man kan få noget til voksne katte, som skal ovenpå med vægten. Det fåes fra Hills og er vådkost. Det koster ca. 19 kr pr dåse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

BellaCiinea

Fenja09 skriver:

Ja, ris er også super godt - det samme med kogt kylling. Det har både katte og hund fået herhjemme når de har haft dårlig mave. Så er de kommet på "diæt" i ca 3 dage

Jeps, det er nemlig kanon

Og har ikke oplevet en kat endnu, der ikke ku li blandingen af udkogte ris, torskerogn og A38.. Så det er klart noget jeg vil anbefale!

Kylling, det får min svigermors kat (min kats søster), hver evig eneste dag. Kogt kylling, med revet ost, og så skal det lunes i microovn Ellers vil hun sgu ikk ha det Og hun vil SLET ikk ha andet end det De har prøvet vitterligt ALT!

Hun er lidt spøjs, men pyt, hun har det godt

Det er det vigtigste

Anmeld

18. juni 2012

Fenja09

IsabellaCiinea skriver:

Jeps, det er nemlig kanon

Og har ikke oplevet en kat endnu, der ikke ku li blandingen af udkogte ris, torskerogn og A38.. Så det er klart noget jeg vil anbefale!

Kylling, det får min svigermors kat (min kats søster), hver evig eneste dag. Kogt kylling, med revet ost, og så skal det lunes i microovn Ellers vil hun sgu ikk ha det Og hun vil SLET ikk ha andet end det De har prøvet vitterligt ALT!

Hun er lidt spøjs, men pyt, hun har det godt

Det er det vigtigste

Min hankat er faktisk ikke så vild med "menneskemad" men når han har været syg ( sker ikke så tit) så er det hvad han får - selvfølgelig hvis han slet ikke spiser det, så får han noget andet og så Zoolac til maven.

De fleste katte elsker alt andet end kattefoder

Det lyder til at din svigermors kat er et rigtig luksusdyr hehe Dejligt den bliver forkælet

Anmeld

18. juni 2012

BellaCiinea

Fenja09 skriver:

Min hankat er faktisk ikke så vild med "menneskemad" men når han har været syg ( sker ikke så tit) så er det hvad han får - selvfølgelig hvis han slet ikke spiser det, så får han noget andet og så Zoolac til maven.

De fleste katte elsker alt andet end kattefoder

Det lyder til at din svigermors kat er et rigtig luksusdyr hehe Dejligt den bliver forkælet

Ja okay

Ja det er hun også De bruger en formue på kyllingefilet til hende haha de elsker bare den kat..

Mine 2 katte vil faktisk ikke ha andet end deres kattemad..(både tør og våd foder) og så den torskerognsblanding..

Det er egentligt meget rart, så der ikk står en kat i min aftensmad hele tiden haha

Anmeld

18. juni 2012

Fenja09

IsabellaCiinea skriver:

Ja okay

Ja det er hun også De bruger en formue på kyllingefilet til hende haha de elsker bare den kat..

Mine 2 katte vil faktisk ikke ha andet end deres kattemad..(både tør og våd foder) og så den torskerognsblanding..

Det er egentligt meget rart, så der ikk står en kat i min aftensmad hele tiden haha

Ja, vores katte står heller ikke og tigger når vi spiser - og det er bestemt ikke fordi vi skælder ud og jager dem væk. De er bare totalt ligeglade med vores mad, bare de får deres eget foder og lidt godbidder engang imellem

Jeg vil smutte i køjen, så jeg kan være frisk når bettepigen vågner i morgen. Du må sove godt når du skal til det

Nat nat

Anmeld

18. juni 2012

BellaCiinea

Fenja09 skriver:

Ja, vores katte står heller ikke og tigger når vi spiser - og det er bestemt ikke fordi vi skælder ud og jager dem væk. De er bare totalt ligeglade med vores mad, bare de får deres eget foder og lidt godbidder engang imellem

Jeg vil smutte i køjen, så jeg kan være frisk når bettepigen vågner i morgen. Du må sove godt når du skal til det

Nat nat

Det samme her

I lige måde

Nat nat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.