Hotel i New York?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Pige2009

Mette. skriver:

Det vil jeg hvertfald anbefale dig. Det er det hele værd og virkelig en fed oplevelse. Især når du har hende med, vil jeg synes du skal bo så tæt på det centrale som muligt.

Jeg vil mene at de små som minimum skal være 3 år+ og nok også gerne 4, hvis det skulle være helt optimalt. Men det er svært, jeg tror nok det skal gå. Det kommer nok også an på hvad man forventer at få ud af turen.

Ville egentlig helst afsted i nov/dec for at opleve julestemningen, men jeg er vægelsindet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

FrkDitte

Baagøe skriver:

Det ser da vildt fedt ud og billigt! Ved du om der kan tilkøbes morgenmad?

Det kan jeg ikke lige huske.. men der er en lille cafe ved receptionen, hvor man kan købe morgenmad, sandwich, sodavand og andre drikkevarer..

D.

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

FrkDitte skriver:

Det kan jeg ikke lige huske.. men der er en lille cafe ved receptionen, hvor man kan købe morgenmad, sandwich, sodavand og andre drikkevarer..

D.

Oki doki - jeg tænker nemlig, det er vigtigt med morgenmaden, hvis jeg skal have Laura med

Anmeld

20. juni 2012

FrkDitte

Baagøe skriver:

Oki doki - jeg tænker nemlig, det er vigtigt med morgenmaden, hvis jeg skal have Laura med

Kan jeg godt forstå..

Jeg mener de havde sådan en morgenmads menu hvor der var yougurt og frugt og juice/kaffe..der var også bagels..

Du kan læse om hotellet på tripadviser..

Siger lige igen at værelserne er ret små.. så der er ikke alverdens gulvplads at boltre sig på  men lidt er der selvfølgelig..

De 3 første nætter boede vi på et værelse med eget bad og toilet, det var fint.

Vi ville have prøvet et andet hotel men besluttede at tage 3 nætter på samme hotel, dog et værelse uden bad og toilet. Der var 4 toiletter med bad til deling på etagen. De toiletter var superrene og pæne. Man skulle tro det kun var os der brugte dem, eller at de gjorde rent mange gange om dagen.. Det så altid pænt og rent ud.  På en lille tavle på værelset kunne man se om toiletterne var optaget. Oplevede aldrig der var mere end 2 toiletter optaget samtidig.. så man kunne altid komme til..

D.

Anmeld

20. juni 2012

Pige2009

FrkDitte skriver:

Kan jeg godt forstå..

Jeg mener de havde sådan en morgenmads menu hvor der var yougurt og frugt og juice/kaffe..der var også bagels..

Du kan læse om hotellet på tripadviser..

Siger lige igen at værelserne er ret små.. så der er ikke alverdens gulvplads at boltre sig på  men lidt er der selvfølgelig..

De 3 første nætter boede vi på et værelse med eget bad og toilet, det var fint.

Vi ville have prøvet et andet hotel men besluttede at tage 3 nætter på samme hotel, dog et værelse uden bad og toilet. Der var 4 toiletter med bad til deling på etagen. De toiletter var superrene og pæne. Man skulle tro det kun var os der brugte dem, eller at de gjorde rent mange gange om dagen.. Det så altid pænt og rent ud.  På en lille tavle på værelset kunne man se om toiletterne var optaget. Oplevede aldrig der var mere end 2 toiletter optaget samtidig.. så man kunne altid komme til..

D.

Pladsen er ikke altafgørende, da vi nærmest kun vil skulle sove der

Anmeld

20. juni 2012

Nessie

Det kan anbefales at søge på nettet, og kigge på de forskellige hoteller.̈́

Vi var der for 2 år siden (med Daniel), og det kan kun anbefales at taget et hotel i nærheden af Central Park, eller Downtown Manhattan.
Vi havde valgt et hotel i New Jersey, lige på den anden side af floden, men det blev for besværligt med transport, Så en anden gang, vil vi i nærheden af Central Park

Anmeld

21. juni 2012

Pige2009

Nessie skriver:

Det kan anbefales at søge på nettet, og kigge på de forskellige hoteller.̈́

Vi var der for 2 år siden (med Daniel), og det kan kun anbefales at taget et hotel i nærheden af Central Park, eller Downtown Manhattan.
Vi havde valgt et hotel i New Jersey, lige på den anden side af floden, men det blev for besværligt med transport, Så en anden gang, vil vi i nærheden af Central Park

1000 tak - det vil jeg klart tage med i mine overvejelser

Anmeld

22. juni 2012

modesty

Jeg ville helt klart leje en lejlighed. Det kan gøres meget billigere, man har eget køkken o.s.v. Tjek evt. airbnb.com

Anmeld

22. juni 2012

ditski

Hejsa. 

New York er fedt så glæd dig. Sidder selv i rejse branchen så vil anbefale jer at være tidligt ude mht at booke flt

Jeg kan også anbefale The podhotel. Bare husk at se om der er wc på værels da de har både med og uden. Ellers er der Pennsylvania det ligger perfekt  

Jeg vil også afsted igen. 

Håber du finder noget. 

Anmeld

22. juni 2012

Pige2009

modesty skriver:

Jeg ville helt klart leje en lejlighed. Det kan gøres meget billigere, man har eget køkken o.s.v. Tjek evt. airbnb.com

Mange tak. Vil lige kigge på det Ligger det centralt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.