Hotel i New York?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Mette.

Fedt Tjekker det lige ud Med en lav dollarkurs er priserne jo ok.

Gør det - ellers har vi også boet på Hilton 2 gange. Det ligger tæt på det andet. VI har betalt mellem 1500-2100 kr. pr. nat alle gange vi har været der. Tror ikke det kan gøres meget billigere hvis du vil bo helt centralt. Begge hoteller er tæt på Times Square.

Spørg endelig hvis der er mere du gerne vil vide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Pige2009

Mette. skriver:

Park central new york hotel - fint middel hotel i centrum af Manhatten. Men hoteller i Ny er aldrig billige jeg taler efterhånden af erfaring.

Ser virkelig kanon ud! Prisen er også overkommelig - lige nu sparer man 30%

Anmeld

19. juni 2012

Mette.

Baagøe skriver:

Ser virkelig kanon ud! Prisen er også overkommelig - lige nu sparer man 30%

Jeps - den ene af gangene havde vi også bestilt hotel og flybiletter 5 måneder i forvejen, så vi sparede også vildt meget på hotellet ved at ramme et af de der tilbud - så hvis du ved hvornår du skal afsted så er det virkelig en fordel at bestille i så god tid.

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Gør det - ellers har vi også boet på Hilton 2 gange. Det ligger tæt på det andet. VI har betalt mellem 1500-2100 kr. pr. nat alle gange vi har været der. Tror ikke det kan gøres meget billigere hvis du vil bo helt centralt. Begge hoteller er tæt på Times Square.

Spørg endelig hvis der er mere du gerne vil vide.

Jeg tænker max 1500 kr./overnatning, så hellere bo lidt længere væk og tage subway, men der er mange gode steder til den pris.Har lige kigget på FDM's hjemmeside  Norwegian åbner jo snart nye ruter til NY med priser helt ned til 2.000 kr.

Anmeld

19. juni 2012

Mette.

Baagøe skriver:

Jeg tænker max 1500 kr./overnatning, så hellere bo lidt længere væk og tage subway, men der er mange gode steder til den pris.Har lige kigget på FDM's hjemmeside  Norwegian åbner jo snart nye ruter til NY med priser helt ned til 2.000 kr.

Ja, det har jeg set! Jeg vil virkelig også gerne afsted igen. Vi har dog besluttet at vente til næste sommer hvor Emilie vil være 3 måneder+ i stedet. Synes hun er for lille til at forstå det ordenligt endnu.

JEg vil anbefale dig ikke at rykke for langt væk fra det område jeg skrev hoteller i. Vi har prøvet at bå i downtown Manhatten også, og stemningen og hele oplevelsen af at være i NY er slet ikke den samme. Det kan virkelig anbefales at give lidt ekstra. Men for 1500 burde du også kunne være heldig, hvis du bestiller i god tid.

Anmeld

19. juni 2012

FrkDitte

Baagøe skriver:

Er der nogen, der har besøgt New York og kan anbefale et godt og billigt hotel centralt beliggende?

Hey,

Mig og kæresten var i New york i februar måned.. vi boede her

www.thepodhotel.com

Det lå i rimelig gåafstand og subway ret tæt på. Det var billigt, husker ikke præcis prisen. Værelserne er dog små, men hvis man ikke skal være på hotellet hele dagen, men mest bare sove der, så er det perfekt. Det var rent og pænt. Rigtig trendy hotel..

Glæd dig til New York..

D.

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Mette. skriver:

Jeps - den ene af gangene havde vi også bestilt hotel og flybiletter 5 måneder i forvejen, så vi sparede også vildt meget på hotellet ved at ramme et af de der tilbud - så hvis du ved hvornår du skal afsted så er det virkelig en fordel at bestille i så god tid.

Svarer lige længere nede, så vi ikke har to konversationer kørende sideløbende

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Mette. skriver:

Ja, det har jeg set! Jeg vil virkelig også gerne afsted igen. Vi har dog besluttet at vente til næste sommer hvor Emilie vil være 3 måneder+ i stedet. Synes hun er for lille til at forstå det ordenligt endnu.

JEg vil anbefale dig ikke at rykke for langt væk fra det område jeg skrev hoteller i. Vi har prøvet at bå i downtown Manhatten også, og stemningen og hele oplevelsen af at være i NY er slet ikke den samme. Det kan virkelig anbefales at give lidt ekstra. Men for 1500 burde du også kunne være heldig, hvis du bestiller i god tid.

Det er bare så fristende, men jeg er jo lidt i tvivl om Laura er for lille endnu Tror også jeg er villig til at give det ekstra, for måske kommer jeg der aldrig igend

Anmeld

19. juni 2012

Mette.

Baagøe skriver:

Det er bare så fristende, men jeg er jo lidt i tvivl om Laura er for lille endnu Tror også jeg er villig til at give det ekstra, for måske kommer jeg der aldrig igend

Det vil jeg hvertfald anbefale dig. Det er det hele værd og virkelig en fed oplevelse. Især når du har hende med, vil jeg synes du skal bo så tæt på det centrale som muligt.

Jeg vil mene at de små som minimum skal være 3 år+ og nok også gerne 4, hvis det skulle være helt optimalt. Men det er svært, jeg tror nok det skal gå. Det kommer nok også an på hvad man forventer at få ud af turen.

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

FrkDitte skriver:

Hey,

Mig og kæresten var i New york i februar måned.. vi boede her

www.thepodhotel.com

Det lå i rimelig gåafstand og subway ret tæt på. Det var billigt, husker ikke præcis prisen. Værelserne er dog små, men hvis man ikke skal være på hotellet hele dagen, men mest bare sove der, så er det perfekt. Det var rent og pænt. Rigtig trendy hotel..

Glæd dig til New York..

D.

Det ser da vildt fedt ud og billigt! Ved du om der kan tilkøbes morgenmad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.