Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Synes det er flot af dig at tilgodese dit barns behov først og fremmest! Håber det kommer til at gå jer alle godt i fremtiden
Synes det er flot af dig at tilgodese dit barns behov først og fremmest! Håber det kommer til at gå jer alle godt i fremtiden
Tusind tak.. Var faktisk lidt bange for at blive skældt ud eller et eller andet herinde, pga beslutningen
tweety2060 skriver: Håber I alle klarer jer igennem på den bedste måde, og tingene falder på plads!! En rigtig flot beslutning!! for den bedste fremtid for jer alle!!
Håber I alle klarer jer igennem på den bedste måde, og tingene falder på plads!! En rigtig flot beslutning!! for den bedste fremtid for jer alle!!
Tusind tak
Yurie skriver: KAEMPE fordi at du taenker paa Casja, foer dig selv. Det er meget flot gjort af dig, som mor. saadan skulle alle taenke.
KAEMPE fordi at du taenker paa Casja, foer dig selv. Det er meget flot gjort af dig, som mor. saadan skulle alle taenke.
Tak.. Ej jeg er virkelig ved at tude, fordi det bliver taget så pænt, det havde jeg slet ikke regnet med
Zeus skriver: Årh, det er jeg glad for at du siger
Årh, det er jeg glad for at du siger
Har kæmpe respekt for dit valg
Babymor2010 skriver: Det er jeg ked af at høre, men godt at høre i kan finde ud af det - respekt for din beslutning
Det er jeg ked af at høre, men godt at høre i kan finde ud af det - respekt for din beslutning
Tak søde.. Jeg tror det bliver mega hårdt at undvære hende i starten, men jeg vælger at tro på, at vi kan samarbejde om det her
Zeus skriver: Tak søde.. Jeg tror det bliver mega hårdt at undvære hende i starten, men jeg vælger at tro på, at vi kan samarbejde om det her
Det er jeg også sikker på det bliver, men du skal nok klare det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128