Der kommer så lige 2 indlæg fra mig i dag 
Kæresten og jeg gik fra hinanden i søndags.. Det har været længe undervejs, men vi har prøvet på at undgå det, og redde forholdet flere gange.
Jeg vil ikke komme ind på hvad der er årsagen til det, bortset fra at det ikke er utroskab eller uvenskab, eller værre.. Selv om det var mig der sagde det højt, så tror jeg alligevel vi var enige.
Cajsa flytter med Per, og det er der flere grunde til.. Først og fremmest, fordi jeg ikke vil 'dele' hende, og han ikke vil være weekend far. Jeg vil ikke risikere vores samarbejde, ved at kæmpe imod ham i statsforvaltningen, så jeg er gået med til at hun bor fast hos ham.
En anden grund er, at han bedre har tiden til hende, da han går hjemme - og formentlig kommer til det resten af sit liv, hvor jeg har mit studie at se til.. Det vil blive nogen enormt hektiske dage hvis jeg skulle sørge for os alle tre, og nogen dage ville garanteret også være værre end andre.. Så hellere at hun bor hos ham, hvor det hele vil foregå stille og roligt, og i hendes tempo..
Vi bliver begge boende her i byen, og vil forsøge at samarbejde så godt som muligt.. Vi bliver også boende sammen de næste par mdr, da ingen har råd til at bo i lejligheden selv, og ingen har råd til dobbelt-husleje, så vi bor sammen indtil der er nye og mindre lejligheder klar til os, og de 3 mdrs opsigelse her er gået..
Ja.. Det var vist det..
Så må vi se hvad der sker ude i fremtiden, som lige nu er ret blotlagt 
Anmeld