Når mor slæber far i statsamtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Leneur

OktoberMor skriver:

Hmm. Lidt forkert svar vil jeg mene. ¨

De kan sagtens give fuldforældermyndighed, hvis moderen/ faderen opdigter en masse lort, om den modsatte part. 

Det er ikke ALTID at statsamtet osv er en dans på roser, og de undersøger alt... 

Hilsen en som har prøvet det! at være en skilsmisse barn, som har sat sig ind i tingene

De undersøge nu ikke alt. Det skal man selv informere om. Jeg ringede en gang til dem for at høre til om de undersøgte nogle af min x's påstande om at han bla. skrev jeg havde været indlagt på psyk. ( løgn med løgn på) Nej det gjorde de ikke, for som udgangspunkt regner de med at det man skriver er SANDT.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

babymus77

Jeg har heldigvis aldrig haft brug for det, men en jeg har tæt på livet, har været hele turen igennem... Med løgne osv som amt troede på det tog 1.5 år, og var pga jalousi fra en eks kone....... Håber de kan komme til enighed så det ikke går udover børn;-)

Anmeld

19. juni 2012

Nattøs

Jeg oplevet en mor som beholdte den lille datter hjemme fra samvær i 4 måneder fordi hun var pist over farens nye forhold. Hun gjordede alt i sin magt for at pisse faren af og hvem gik det ud over? Pigerne. Det var skrækkeligt at se på

Anmeld

19. juni 2012

Carl-Emil's mor

Bryndis skriver:

Man giver ikke den ene forælder den fulde forældremyndighed medmindre at den anden forælder laver noget fuldstændig drastisk eller er alkoholiker osv. Der skal MEGET til før de giver den ene forælder den fulde forældremyndighed.

Så i den dag i mellem din kæreste og hans eks der har han ikke noget at frygte hvis han er en god far og der ikke er noget at komme efter

fuldstændig korrekt!!!!!!!!!

Dette siger BÅDE Mødrehjælpens advokat samt når man ringer til statsforvaltningen...

Der skal EKSTREMER til før man fratager en forælder den fuldeforældremyndighed!!!

Ikke engang det at faren ( hvis det er sådan, er det ikke hos jer jo ) ikke vil se sit barn, så bibeholder han stadigvæk sin forældremyndighedsdel...

til TS: Du kan være ganske rolig, vi er ude i ekstremerne som at have bevis for at han tæsker deres barn osv før de tager og giver hende forældremyndigheden.. Men en rigtig god ide er at printe ALLE samtaler via sms og mail ud så de kan medbringes som beviser

Anmeld

19. juni 2012

wamse

Det er mit indtryk, at der skal meget til, før man ændrer på den fælles forældremyndighed.
Ud over det, så ved jeg ikke, hvad hun vil opnå med det, for det har ingen betydning for samvær, eller ret meget andet.

Anmeld

19. juni 2012

Rosa

Jeg synes tit man hører om sager hvor en forælder er helt ude i hampen , drikker, er voldelig eller forsømmer barnet groft, hvor man kan undre sig over at statsamtet nægter den anden forælder fuld forældremyndighed, så jeg tror bestemt ikke at de nægter en god, omsorgsfuld og dedikeret far forældremyndighed på grund af geografien. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.