Åh hjælp. Hvad/hvordan gør jeg det her. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Når barnet sover i aften, så må du prikke hul på bylden, lige ud "jeg har tænkt meget over det, men kan altså ikke se mig bo på sjælland, er virkelig ked af det og føler mig som en dum kælling". Og så tage den derfra.
håber i finder en fælles løsning.

Jae, er bare bange for vi bliver virkelig uvenner over der, og det har jeg det skidt med når vores datter er her. Og så plus det er i hans eksamens periode. Havde tænkt at gøre det på fredag, da han er færdig med eksamen og så kan vores datter være et par timer ekstra i vuggeren. Og går det helt galt kan vi tage et sted hen hvis vi bliver alt for uvenner. 

Åh, men fuck det er hårdt altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hm, det er svært at sætte ord på. For det første kan jeg bare mærke den her følelse af at det virkelig gør ondt inden i når jeg tænker på det. Græder bare ved tanken lige nu. 

Hele min familie er her og mine venner. Vores datter har sin vuggestue her, som hun elsker og jeg skal begynde på vuc i vejle til august..

saa han er flyttet til din by? og da i havde sammen noget tid, lovede du ham at I skulle flytte til sjaelland?

Jeres datter er startet i vuggestue der?
Og du har valgt at starte i skole sommerferien efter at du vidste at I havde planer om at flytte til sjaelland?
det haenger ik helt sammen. jeg tror du har taget beslutningen om hvor du vil vaere for laenge siden

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

saa han er flyttet til din by? og da i havde sammen noget tid, lovede du ham at I skulle flytte til sjaelland?

Jeres datter er startet i vuggestue der?
Og du har valgt at starte i skole sommerferien efter at du vidste at I havde planer om at flytte til sjaelland?
det haenger ik helt sammen. jeg tror du har taget beslutningen om hvor du vil vaere for laenge siden

Jep, det er han. Han boede på fyn hos sin far inden og var alligevel godt og grundigt træt af det og sagde så han ville flytte til vejle. Dengang var det endda mig der spurgte om det ikk var for tidligt at vi flyttede samen..

Og jep det har jeg lovet ham flere gange, blandt andet da vi gik fra hinanden sidst lovede jeg at flytte med uanset hvad. Nok for at formindle ham. Stupid i know. 

Jep hun går i en rigtig god vuggestue her og elsker det. Er også så ked af at skulle rive hende ud af den alderede nu. 

Ja.. Fordi vi hele tiden vidste at han nok skulle starte med at flytte derover og så ville vi komme nogle måneder efter da vi først skulle have indskudet til en ny lejlighed derover, og fordi at hans skole begynder i august og det samme gør min. Hvis jeg ikke hvde søgt ind på skolen i vejle, ku jeg jo ende med at vente et år før jeg kunne komme ind på sjælland.. 

Og ja self har jeg det, har aldrig rigtig villet til sjælland og slet ikk efter vi fik barn.. Men som han siger nu har jeg lovet ham det og det skal jeg holde. 

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Jae, er bare bange for vi bliver virkelig uvenner over der, og det har jeg det skidt med når vores datter er her. Og så plus det er i hans eksamens periode. Havde tænkt at gøre det på fredag, da han er færdig med eksamen og så kan vores datter være et par timer ekstra i vuggeren. Og går det helt galt kan vi tage et sted hen hvis vi bliver alt for uvenner. 

Åh, men fuck det er hårdt altså..

Helt sikkert, det er aldrig nemt. Men tror ikke det bliver bedre af at vente, selvom jeg forstår dine tanker..

Anmeld

18. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

Jep, det er han. Han boede på fyn hos sin far inden og var alligevel godt og grundigt træt af det og sagde så han ville flytte til vejle. Dengang var det endda mig der spurgte om det ikk var for tidligt at vi flyttede samen..

Og jep det har jeg lovet ham flere gange, blandt andet da vi gik fra hinanden sidst lovede jeg at flytte med uanset hvad. Nok for at formindle ham. Stupid i know. 

Jep hun går i en rigtig god vuggestue her og elsker det. Er også så ked af at skulle rive hende ud af den alderede nu. 

Ja.. Fordi vi hele tiden vidste at han nok skulle starte med at flytte derover og så ville vi komme nogle måneder efter da vi først skulle have indskudet til en ny lejlighed derover, og fordi at hans skole begynder i august og det samme gør min. Hvis jeg ikke hvde søgt ind på skolen i vejle, ku jeg jo ende med at vente et år før jeg kunne komme ind på sjælland.. 

Og ja self har jeg det, har aldrig rigtig villet til sjælland og slet ikk efter vi fik barn.. Men som han siger nu har jeg lovet ham det og det skal jeg holde. 

jeg er bange for at den er svaer at klare. en af jer vil blive sure. jeg har svaert ved at se hvordan I skal loese den.

men du har laert en lektie haaber jeg: Ikke love nogen noget langt ud i fremtiden

Anmeld

18. juni 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

Ikke meget familie, min mor og  min "reserve mor og hendes familie" i fredericia. Arbejde i vejle og skal starte på vuc i vejle til august. 

Har forslået fyn, men det nægter han fuldstændig, da det ikk gør nogen forskel og han kan vist ikk studere der..

Det forstår jeg godt så, når du ved hvad du skal starte på efter sommerferien . så må han da rykke over til dig, det burde være mere fair

Anmeld

18. juni 2012

linda0104

Puuuuhaaa.. Den var svær... Jeg synes du skal følge dit hjerte  Hvis du flytter med, vil du rende rundt og være trist og ked af det hele tiden.. Det er hverken du- dit barn eller jeres forhold tjent med... Tag en god lang snak med ham om det- han må da kunne forstå at det er hårdt for dig... i kunne da evt lave nogen aftaler om at i er hos ham i weekenderne... Der må da kunne findes en løsning der gavner jer begge..    Men tager nogen gange nogen lidt for hurtige beslutninger, når man bare gerne vil have at hverdagen skal være nemmere, men en gang i mellem er man bare nød til at sige fra.... Jeg håber du finder den helt rigtig løsning, og mærker godt efter inde i dit  om det er det du vil..   Rigtig mange gange held og lykke

Anmeld

18. juni 2012

sne190810

Ærligt, så ja det er en stor kamel at sluge og det er sikkert pisse hårdt.

Men du har lovet ham det (flere gange) og lavet en aftale mht til jeres fremtid om hvordan det skulle fungere.

At du bryder den aftale og vil blive hvor du er, mens han skal starte i skole (på sjælland, eftersom jo aftalen var i skulle flytte til sjælland) osv.

Ja, jeg ville fandeme også blive pisse sur og ked af det hvis det var min kæreste der lavede sådan et nummer. Ikke ondt eller nedladende sagt, men prøver bare at sætte mig i hans sted.
Så kan godt forstå han bliver en smule rasende og må føle sig lidt på bar bund..

I må da kunne finde på et kompromis! Come on?!  I har en datter sammen, og jeres veje skal da ikke skilles pga dette .. Umiddelbart ville jeg da mene det er værre for din datter at skulle undvære sin far så meget, end at skulle flytte vuggestue

Anmeld

22. juni 2012

Mimic

tag chancen, Jeg ville også blive slemt skuffet hvis min kæreste flere gange havde lovet at flytte med og så ville springe fra i sidste øjeblik.

Jeg bor selv sammen med en sjællænder og har for længe siden lovet ham at flytte med derover, og nu står vi og skal flytte til september.

Vi har en datter på knapt 6 år der derfor skal flytte skole og finde nye venner, men børn er gode til at omstille sig og især når de ikke er ældre end jeres datter er, hun skal nok hurtigt falde til i en ny vuggestue.

hvad angår VUC kan du sagtens få flyttet din uddannelse derover, det burde ikke være noget problem.

og transporten frem og tilbage mellem jylland og sjælland er heller ikke den værste, der går jo masser af tog

grib chancen, og vis din kæreste at du gerne vil ham, så i kan holde sammen som en lille familie.

det skal nok gå altsammen.

Anmeld

22. juni 2012

FruStolpe

Jeg synes nu at taberen i det her er den stakkels lille pige, der enten kommer til at undvære sin mor eller far...

Øv for en situation for hende.....

Derudover har jeg ingen råd, andet end at man jo skal holde hvad man lover !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.