Hej piger. 
Hold nu op det hele er noget rod. Og ved slet ikk hvad jeg skal gøre..
Sagen er den at jeg og min kæreste bor sammen i vejle med vores datter på 1 år. Inden vi fik barn sammen lovede jeg ham at flytte med ham til sjælland når han var færdig med sit gymnasie, hvilket han er nu den 27.
Problemet er at jeg slet ikke kan holde tanken om det ud. Har i langt tid bare udskudt det, men nu kan jeg virkelig mærke det er ved at komme tæt på. Og han er begyndt at presse på i forhold til at jeg også skal begynde at lede efter lejlighed derovre nu.
Og jeg kan bare ikke. Jeg ved at hvis jeg valgte at sige til ham at jeg ikke ville kunne flytte med derover, så ville han nok aldrig tilgive mig. Han har hele hans familie og venner derover. Han ville blive så sur, ked af det og dybt skuffet - og jeg kan jo godt forstå ham, for det ville betyde at han ikke ville se vores datter mere end et par gange om måneden.
Men jeg er nu alligevel så sikker på hvad jeg vil og ikke vil at jeg nu ved at jeg ikke kan eller vil flytte med ham derover. Føler mig som den ledeste heks og største kælling. 
Men hvordan får jeg dog sagt det til ham. Hver gang jeg overveje at sige det, får jeg SÅ ondt i maven. Er så bange for hvordan han vil reagere.
Håber nogle derude har nogle gode råd. Suk.
Knus en meget forvirret en !!
Ps.. Dem der kan regne ud hvem jeg er, i må meget gerne ikke offenliggøre det..
Anmeld