Åh hjælp. Hvad/hvordan gør jeg det her. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Hold nu op det hele er noget rod. Og ved slet ikk hvad jeg skal gøre.. 

Sagen er den at jeg og min kæreste bor sammen i vejle med vores datter på 1 år. Inden vi fik barn sammen lovede jeg ham at flytte med ham til sjælland når han var færdig med sit gymnasie, hvilket han er nu den 27. 

Problemet er at jeg slet ikke kan holde tanken om det ud. Har i langt tid bare udskudt det, men nu kan jeg virkelig mærke det er ved at komme tæt på. Og han er begyndt at presse på i forhold til at jeg også skal begynde at lede efter lejlighed derovre nu. 

Og jeg kan bare ikke. Jeg ved at hvis jeg valgte at sige til ham at jeg ikke ville kunne flytte med derover, så ville han nok aldrig tilgive mig. Han har hele hans familie og venner derover. Han ville blive så sur, ked af det og dybt skuffet - og jeg kan jo godt forstå ham, for det ville betyde at han ikke ville se vores datter mere end et par gange om måneden. 

Men jeg er nu alligevel så sikker på hvad jeg vil og ikke vil at jeg nu ved at jeg ikke kan eller vil flytte med ham derover. Føler mig som den ledeste heks og største kælling. 

Men hvordan får jeg dog sagt det til ham. Hver gang jeg overveje at sige det, får jeg SÅ ondt i maven. Er så bange for hvordan han vil reagere. 

Håber nogle derude har nogle gode råd. Suk. 

Knus en meget forvirret en !! 

Ps.. Dem der kan regne ud hvem jeg er, i må meget gerne ikke offenliggøre det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger. 

Hold nu op det hele er noget rod. Og ved slet ikk hvad jeg skal gøre.. 

Sagen er den at jeg og min kæreste bor sammen i vejle med vores datter på 1 år. Inden vi fik barn sammen lovede jeg ham at flytte med ham til sjælland når han var færdig med sit gymnasie, hvilket han er nu den 27. 

Problemet er at jeg slet ikke kan holde tanken om det ud. Har i langt tid bare udskudt det, men nu kan jeg virkelig mærke det er ved at komme tæt på. Og han er begyndt at presse på i forhold til at jeg også skal begynde at lede efter lejlighed derovre nu. 

Og jeg kan bare ikke. Jeg ved at hvis jeg valgte at sige til ham at jeg ikke ville kunne flytte med derover, så ville han nok aldrig tilgive mig. Han har hele hans familie og venner derover. Han ville blive så sur, ked af det og dybt skuffet - og jeg kan jo godt forstå ham, for det ville betyde at han ikke ville se vores datter mere end et par gange om måneden. 

Men jeg er nu alligevel så sikker på hvad jeg vil og ikke vil at jeg nu ved at jeg ikke kan eller vil flytte med ham derover. Føler mig som den ledeste heks og største kælling. 

Men hvordan får jeg dog sagt det til mig. Hver gang jeg overveje at sige det, får jeg SÅ ondt i maven. Er så bange for hvordan han vil reagere. 

Håber nogle derude har nogle gode råd. Suk. 

Knus en meget forvirret en !! 

Ps.. Dem der kan regne ud hvem jeg er, i må meget gerne ikke offenliggøre det..

hvorfor lovede du ham det?
Hvorfor sagde du ikke at I kunne se paa til den tid?

det er en slem suppedas du er endt i.

Anmeld

18. juni 2012

TeamRocket

Du skal gøre det du føler for. Nogle gange skal man ofre sig for hinanden og andre gange skal man ikke. Men fortæl ham hvordan du føler, måske det hele løser sig, men ikke uden at i snakker om det

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvorfor lovede du ham det?
Hvorfor sagde du ikke at I kunne se paa til den tid?

det er en slem suppedas du er endt i.

Ja det er bare noget rigtig l*rt ! 

Jamen fordi, dengang havde jeg heller noget problem med det, det var så langt ude i fremtiden og ja.. Havde nok bare ikk tænkt videre over det. 

Har nu bare lovet ham det flere gange for at "glatte ud" og stoppe en diskution..

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Du skal gøre det du føler for. Nogle gange skal man ofre sig for hinanden og andre gange skal man ikke. Men fortæl ham hvordan du føler, måske det hele løser sig, men ikke uden at i snakker om det

Vi har snakket om det. Så han ved hvordan jeg har det. Sad og tudbrøglede sidst vi snakkede om det fordi, det er så hårdt for mig at skulle flytte derover.. Men vi har dog ikk snakket om det efter jeg har taget min beslutning.. 

Anmeld

18. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

Ja det er bare noget rigtig l*rt ! 

Jamen fordi, dengang havde jeg heller noget problem med det, det var så langt ude i fremtiden og ja.. Havde nok bare ikk tænkt videre over det. 

Har nu bare lovet ham det flere gange for at "glatte ud" og stoppe en diskution..

hvorfor er det du ikke vil flytte derovre?

Anmeld

18. juni 2012

JanetBJ

Har du meget familie hvor du bor nu ? .

jeg ville nok mødes med ham på halvvejen og flytte til fyn, hvis jeg ikke havde noget der bandt mig til det sted jeg var i nutiden .. 

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Når barnet sover i aften, så må du prikke hul på bylden, lige ud "jeg har tænkt meget over det, men kan altså ikke se mig bo på sjælland, er virkelig ked af det og føler mig som en dum kælling". Og så tage den derfra.
håber i finder en fælles løsning.

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvorfor er det du ikke vil flytte derovre?

Hm, det er svært at sætte ord på. For det første kan jeg bare mærke den her følelse af at det virkelig gør ondt inden i når jeg tænker på det. Græder bare ved tanken lige nu. 

Hele min familie er her og mine venner. Vores datter har sin vuggestue her, som hun elsker og jeg skal begynde på vuc i vejle til august..

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Har du meget familie hvor du bor nu ? .

jeg ville nok mødes med ham på halvvejen og flytte til fyn, hvis jeg ikke havde noget der bandt mig til det sted jeg var i nutiden .. 

Ikke meget familie, min mor og  min "reserve mor og hendes familie" i fredericia. Arbejde i vejle og skal starte på vuc i vejle til august. 

Har forslået fyn, men det nægter han fuldstændig, da det ikk gør nogen forskel og han kan vist ikk studere der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.