øv øv øv øv øv øv øvø!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

jeg ville da tage afsted alligevel, for det er jo en anden oplevelse med jer, og jeres barn, skal da ikke snydes for oplevelsen

men hun gør de i uge 28 og vi i 29 og det synes jeg er for tæt på hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Anonym trådstarter

LLN skriver:

Hvad så med en tur i Sommerland Sjælland - der er også badeland, og det bliver vel sommer på et tidspunkt. Eller bonbonland.

vi skal i sommerland sjælland d. 8. juli

og bonbonland og så en mulighed, jeg vil bare gerne et sted hen med overnatning..?

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Hvad siger i til camping hytte eller sommerhus? Så kan i fx tage til nordjylland og fårup sommerland eller bornholm? Eller vil det blive få dyrt.

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

Anonym skriver:

øv øv og 100.0000 x øv!!

Havde planlagt alletiders ferie for mig, min kæreste, vores datter og hans drenge til lalandia..

Så får vi drengene i dag - og nu skal de sørme i lalandia med deres mor!! Så nu må vi finde på noget andet!!

Er der nogle der har forslag til et alternativ? Så vi stadig kan komme på ferie - børnene har alderen 7 år, 6 år og 18 mdr (når vi skal afsted)

hmm hvad med djurs sommerland? ved godt det er smådyrt i benzin, men er vel en mulighed ?

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Hvad siger i til camping hytte eller sommerhus? Så kan i fx tage til nordjylland og fårup sommerland eller bornholm? Eller vil det blive få dyrt.

Bornholm vil blive for dyrt - og der er alt udsolgt, så med mindre vi ku låne min farmors hus vil det være en mulighed

men camping hytte / sommerhus vil være helt fint med mig

Anmeld

19. juni 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Bornholm vil blive for dyrt - og der er alt udsolgt, så med mindre vi ku låne min farmors hus vil det være en mulighed

men camping hytte / sommerhus vil være helt fint med mig

Så er det bare at finde stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.