øv øv øv øv øv øv øvø!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

øv øv og 100.0000 x øv!!

Havde planlagt alletiders ferie for mig, min kæreste, vores datter og hans drenge til lalandia..

Så får vi drengene i dag - og nu skal de sørme i lalandia med deres mor!! Så nu må vi finde på noget andet!!

Er der nogle der har forslag til et alternativ? Så vi stadig kan komme på ferie - børnene har alderen 7 år, 6 år og 18 mdr (når vi skal afsted)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

øv øv og 100.0000 x øv!!

Havde planlagt alletiders ferie for mig, min kæreste, vores datter og hans drenge til lalandia..

Så får vi drengene i dag - og nu skal de sørme i lalandia med deres mor!! Så nu må vi finde på noget andet!!

Er der nogle der har forslag til et alternativ? Så vi stadig kan komme på ferie - børnene har alderen 7 år, 6 år og 18 mdr (når vi skal afsted)

I kan ikke gør det alligevel?? Så Jeres datter også oplever det, plus drengene stadig også oplever det med Jer, og ikke kun moren..

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Er det samme Lalandia? Ellers kunne i tage den anden? Hvilken landsdel bor i i? Og er der et maks pengebeløb?

Anmeld

18. juni 2012

Nadia&Daniel

Mandern siger Lego-land eller noget badeland i Tyskland

Anmeld

18. juni 2012

wamse

jeg ville da tage afsted alligevel, for det er jo en anden oplevelse med jer, og jeres barn, skal da ikke snydes for oplevelsen

Anmeld

18. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

øv øv og 100.0000 x øv!!

Jeg ville nok tage afsted alligevel.. Især hvis drengene nu har haft en super fed tur. og elskede stedet..

Men hvis i ikke vil det så har jeg svært ved at finde noget til jer når ejg ikke ved hvor langt omkring i vil..
Men elllers er der RØNBJERG feriecenter. Lidt ligesom lalandia bare lidt mindre, men SKIDE hyggeligt. Legoland vil kun tage til hvis drengene er over 120 cm (har ingen ide om hvor høje 6 - 7 års drenge er), da mange af forlystelserne har krav om man er 120cm..

Så er der jesperhus - det synes jeg var alletiders, men jeg er jo også pige.. hehe.. Elskede blomsterne og de fine damer der gik rundt i smukke kjoler.

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Uha - det var sgu da dejligt så mange dejlige svar - jeg kommer til at svare jer enkelvis - så gentagelser vil forekomme

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Er det samme Lalandia? Ellers kunne i tage den anden? Hvilken landsdel bor i i? Og er der et maks pengebeløb?

Vi bor I på Sjælland, ved Høje-Taastrup, og vi har et max belød - derfor lalandia havde været helt perfekt

Og det er den samme lalandia,  og vi vil ikke have råd til at tage til Billund - med tog og overnatninger

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Mandern siger Lego-land eller noget badeland i Tyskland

og legoland har vi også lige været i og tyskland er for langt væk

Anmeld

18. juni 2012

LLN

Anonym skriver:

Vi bor I på Sjælland, ved Høje-Taastrup, og vi har et max belød - derfor lalandia havde været helt perfekt

Og det er den samme lalandia,  og vi vil ikke have råd til at tage til Billund - med tog og overnatninger

Hvad så med en tur i Sommerland Sjælland - der er også badeland, og det bliver vel sommer på et tidspunkt. Eller bonbonland.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.