Det der dumme grønne monster :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

MyLove E

Vivian87 skriver:

Jeg har jordens mest vidunderlige datter og jeg elsker hende højere end nogen anden! hun er mit guld

MEN..... Hver gang jeg læser om/ser billeder af jeres dejlige unger der putter og nusser blir jeg sgu en anelse misundelig   og jeg har SÅ dårlig samvittighed over det!

Aviaja er jo det skønneste i mine øjne, men putte og nusse vil hun skisme bare IKKE!  ikke mere i hvert fald.. Hun ville jo gerne da hun var helt lille, men fra hun var omkring 4 måneder har hun bare IKKE ville putte ved os! Hun blir bund hysterisk hvis man prøver :-(

Suk... Ville ikke noget med indlægget, havde nok bare lige brug for at bekende kulør et sted hvor jeg ikke blir set ned på

Elias er 1år og er lige begyndt at ville putte lidt hos os når han er meget træt. Ellers har han heller aldrig villet..

Men kender godt din føles om at det kan være træls..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Kofoed.

Det ville Anastasia heller ikke før hun for to uger siden fik feber for første gang, så ville hun kun sove i barnevogn til middag, ellers var det med mor inde på soveværelset i HELE fars seng. Men hun lærte at sove selv tidligt, tror det er fordi det er uvant, både lyde og lugte.

Anmeld

18. juni 2012

Bonde-liv

sådan var min ældeste indtil hun blev 3 år. det går over 

må indrømme jeg nyder nr 2 barn godt gider.

men det viser jo bare at dit barn har masser af omsorg i benzintanken

Anmeld

18. juni 2012

An&Jo

Vivian87 skriver:

Jeg har jordens mest vidunderlige datter og jeg elsker hende højere end nogen anden! hun er mit guld

MEN..... Hver gang jeg læser om/ser billeder af jeres dejlige unger der putter og nusser blir jeg sgu en anelse misundelig   og jeg har SÅ dårlig samvittighed over det!

Aviaja er jo det skønneste i mine øjne, men putte og nusse vil hun skisme bare IKKE!  ikke mere i hvert fald.. Hun ville jo gerne da hun var helt lille, men fra hun var omkring 4 måneder har hun bare IKKE ville putte ved os! Hun blir bund hysterisk hvis man prøver :-(

Suk... Ville ikke noget med indlægget, havde nok bare lige brug for at bekende kulør et sted hvor jeg ikke blir set ned på

Bare rolig, sådan var min dreng også..

MEN det kommer tilbage.. Nu vil han gerne putte med sin moar igen..

Anmeld

18. juni 2012

Vivian87

Janni. skriver:

Det lyder helt normalt. Det ville Silas heller ikke i den alder..

Nu er han 15 mdr og det er begyndt at komme igen, i meget små doser, men det går fremad. 

Men ja, man mangler det ligesom ikke? 

Jo man mangler det rigtig meget!

Anmeld

18. juni 2012

Laulund87

Det ville min datter skisme heller ikke på nogen måde

Det er først nu i en alder af 2,5 år () at hun er begyndt på det. Hun kan endda finde på at komme ind tidligt om morgenen og sove mellem os.. Så jeg nyder det ekstra nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.