Det der dumme grønne monster :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Vivian87

Jeg har jordens mest vidunderlige datter og jeg elsker hende højere end nogen anden! hun er mit guld

MEN..... Hver gang jeg læser om/ser billeder af jeres dejlige unger der putter og nusser blir jeg sgu en anelse misundelig   og jeg har SÅ dårlig samvittighed over det!

Aviaja er jo det skønneste i mine øjne, men putte og nusse vil hun skisme bare IKKE!  ikke mere i hvert fald.. Hun ville jo gerne da hun var helt lille, men fra hun var omkring 4 måneder har hun bare IKKE ville putte ved os! Hun blir bund hysterisk hvis man prøver :-(

Suk... Ville ikke noget med indlægget, havde nok bare lige brug for at bekende kulør et sted hvor jeg ikke blir set ned på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Bryndis

Vivian87 skriver:

Jeg har jordens mest vidunderlige datter og jeg elsker hende højere end nogen anden! hun er mit guld

MEN..... Hver gang jeg læser om/ser billeder af jeres dejlige unger der putter og nusser blir jeg sgu en anelse misundelig   og jeg har SÅ dårlig samvittighed over det!

Aviaja er jo det skønneste i mine øjne, men putte og nusse vil hun skisme bare IKKE!  ikke mere i hvert fald.. Hun ville jo gerne da hun var helt lille, men fra hun var omkring 4 måneder har hun bare IKKE ville putte ved os! Hun blir bund hysterisk hvis man prøver :-(

Suk... Ville ikke noget med indlægget, havde nok bare lige brug for at bekende kulør et sted hvor jeg ikke blir set ned på

Det ville min mindste dreng heller ikke men det kom igen da han blev lidt ældre. Han er 18 mdr nu. Og min store dreng elsker at putte og nusse og han er 3 1/2 år.
Så jeg tror det nok skal komme igen når hun ikke har så travlt med alle mulige andre ting. Det gjorde det ved mine drenge

Anmeld

18. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida vil heller ikke putte ved mig

Anmeld

18. juni 2012

Vivian87

Bryndis skriver:

Det ville min mindste dreng heller ikke men det kom igen da han blev lidt ældre. Han er 18 mdr nu. Og min store dreng elsker at putte og nusse og han er 3 1/2 år.
Så jeg tror det nok skal komme igen når hun ikke har så travlt med alle mulige andre ting. Det gjorde det ved mine drenge

Hvor er det dejligt at høre :-) det håber jeg du har ret i, for må indrømme at jeg savner det

Anmeld

18. juni 2012

Bryndis

Vivian87 skriver:

Hvor er det dejligt at høre :-) det håber jeg du har ret i, for må indrømme at jeg savner det

Det gjorde jeg godt nok også. Savnede min lille nusse baby

Men det er kommet tilbage her ved to drenge så mon ikke det kommer igen ved din prinsesse

Anmeld

18. juni 2012

Vivian87

rikkeregnbue skriver:

Ida vil heller ikke putte ved mig

Det trøster lidt at vide jeg ikke er den eneste! Var nok lidt bange for at jeg havde gjort noget forkert

Anmeld

18. juni 2012

Vivian87

Bryndis skriver:

Det gjorde jeg godt nok også. Savnede min lille nusse baby

Men det er kommet tilbage her ved to drenge så mon ikke det kommer igen ved din prinsesse

Det håber jeg

Anmeld

18. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vivian87 skriver:

Det trøster lidt at vide jeg ikke er den eneste! Var nok lidt bange for at jeg havde gjort noget forkert

Det bliver jeg også sommetider! Hun bliver eddike tosset hvis jeg ligger hende i mine arme

Anmeld

18. juni 2012

B&J

hihihihi sådan er daniel det også bare rolig jeg tror det kommer han er blevet meget bedre til at putte ved os men sker ikke så tit og når det sker nyder vi det også 110%

og han er 2år

Anmeld

18. juni 2012

Janni.

Det lyder helt normalt. Det ville Silas heller ikke i den alder..

Nu er han 15 mdr og det er begyndt at komme igen, i meget små doser, men det går fremad. 

Men ja, man mangler det ligesom ikke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.