Anonym skriver:
Jo det er du faktisk 
Hvor gammel er din søn?
Du har ret i at jeg så har noget tid for mig selv i den uge hvor børnene ikke er hos mig. Det har man vel altid brug for. Men kan bare ikke undvære mine børn så længe af gangen og det kan faren selvfølgelig heller ikke.
Jeg er bare et stort familie menneske der har brug for sin familie og deres støtte og bare vide at jeg kan tage over til dem når det passer mig. Når jeg bor så langt væk så er det max 1 gang i måneden jeg ser dem og det har været rigtig hårdt i de 2 1/2 år vi har boet her.
Han er 9 år og har været skilsmissebarn siden han var to. Vi startede ikke med 7/7, men udvidede hen ad vejen, fordi han savnede sin far.
Med så små børn som du har, ved jeg ikke, om det er godt med 7/7. Jeg tror ikke det kan fungere for alle - heller ikke alle større børn - men min trives med det.
Man kan jo evt lave en ordning, hvor man har dem lige meget, men ikke en hel uge ad gangen. 3-4 dage hver uge giver jo det samme.
Når man er vant til at være sammen med dem hver dag, føles det fuldstændig umuligt at skulle undvære dem. Det kræver noget tilvænning, men man kan vænne sig til det. Det første års tid syntes jeg det var helt forfærdeligt når han var væk. Men efter noget tid kom jeg til at glæde mig til min alene-tid, den kan være tiltrængt, når man er alene-mor. Jeg plejer at sige til jdm, at jeg selvfølgelig savner ham, men at jeg ikke er ked af det når han er væk, fordi jeg ved, at han har det godt hos far. 
Jeg ville gå rigtig langt for at de kunne bevare et tæt forhold til deres far og se ham mere end hver anden weekend.
Anmeld