Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: He he min søster er tjener og kan ikke li vin det var absolut ik nemtMMmmmhhh syntes det smager såååå godt men enten hader man det eller os elsker man det
He he min søster er tjener og kan ikke li vin det var absolut ik nemtMMmmmhhh syntes det smager såååå godt men enten hader man det eller os elsker man det
Jeg tror at bare fra 1 år som elev, som blev jeg bare "flasket" op med at skulle smage på det .. Og jeg kunne ikke fordrage det .. Men nu, uhhmm lidt vin er godt, meget vin er meget godt
Ja tror jeg du har ret i . Engang til en vinsmagning fik jeg det hvor det var hjemmelavet.. Og jeg kunne simpelthen ikke få det ned.. Det er for dårligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
onlyme skriver: Det er ikke bare godt,.!DET ER DET BEDSTE,.!Men slår kun lige kyllinge spinat lasagne & Grønne frikadeller,.Det er mine 3 abselut ynglins,.!
Det er ikke bare godt,.!DET ER DET BEDSTE,.!Men slår kun lige kyllinge spinat lasagne & Grønne frikadeller,.Det er mine 3 abselut ynglins,.!
Hvad er grønne frikadeller ?
hahah ja det er meget godt
AalborgPigen skriver: Ja det er skrækkeligt.. At man kan blive så sulten at en dum debat .. Dumme mig
Ja det er skrækkeligt.. At man kan blive så sulten at en dum debat ..
Dumme mig
AalborgPigen skriver: Hvad er grønne frikadeller ? hahah ja det er meget godt
Jaap
LouiseRH skriver: Ja (ej.. )Nu går jeg altså ud efter noget mad
Ja (ej.. )Nu går jeg altså ud efter noget mad
Hehhe .. Jeg overvejer også at finde et eller andet mad
onlyme skriver: Jaap
jaap?
AalborgPigen skriver: jaap?
Jep / Ja
onlyme skriver: Jep / Ja
Sikke et moderne sprog
AalborgPigen skriver: Sikke et moderne sprog
Hehe det ved jeg ikke Er hvis bare mit sprog,.!
Månsson skriver: Grydekylling med persille i måsenPasta og kødsovsFlæskestegStegt flæsk med persillesovsFoie gras på toastKylling i karryogså elsker jeg cola og rødvin
Grydekylling med persille i måsenPasta og kødsovsFlæskestegStegt flæsk med persillesovsFoie gras på toastKylling i karryogså elsker jeg cola og rødvin
mmmmh! God smag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128