Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Jeg har MANGE .. Så er det vist mere livretter .. Mine er: - Tarteletter - Bearnaisesovs - Cheesecake - Brownies - Hj.lavet burger - Flæskesteg Og mange mange flere .. Men den der altid fører, det er godt nok tarteletter .. Hvad elsker du allermest af mad ?
Jeg har MANGE .. Så er det vist mere livretter ..
Mine er:
- Tarteletter
- Bearnaisesovs
- Cheesecake
- Brownies
- Hj.lavet burger
- Flæskesteg
Og mange mange flere ..
Men den der altid fører, det er godt nok tarteletter ..
Hvad elsker du allermest af mad ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Haha, du er dum fordi jeg stadig ikke har fået min flæskesteg!
Haha, du er dum fordi jeg stadig ikke har fået min flæskesteg!
Så er vi begge to dumme.. hahahah ..
Jeg kan sende dig en omgang med Post DK, så har du den nok til næste jul ..
stegt flæsk med persillesovs, kartofler og rødbed'e. Det sgu noget føde man kan forstå og man kan æde.
AalborgPigen skriver: Jeg er nemlig selv herre sulten pt ! Og har lyst til ALT muligt. Så nu går det udover jer herinde ..
Jeg er nemlig selv herre sulten pt ! Og har lyst til ALT muligt. Så nu går det udover jer herinde ..
Månsson skriver: Grydekylling med persille i måsenPasta og kødsovsFlæskestegStegt flæsk med persillesovsFoie gras på toastKylling i karryogså elsker jeg cola og rødvin
Grydekylling med persille i måsenPasta og kødsovsFlæskestegStegt flæsk med persillesovsFoie gras på toastKylling i karryogså elsker jeg cola og rødvin
Årrrh ja grydekylling ... HAPS :...
Jeg elsker elsker elsker COLA !!!!
Hvis jeg ikke kunne lide rødvin, havde jeg lidt et problem da jeg er tjener, og nu elev i en vin afdeling .. Så kan sige jeg er afhængig af rødvin, hvidvin .. Ja bare alle slags vin
Ej er jeg ikke .. Men det smager bare godt !!
Foie gras er jeg simpelthen ikk få ned gennem halsen
LouiseRH skriver: Prøver så vidt muligt altid at undgå maddebatter fordi jeg altid bliver mega lækkersulten af det
Prøver så vidt muligt altid at undgå maddebatter fordi jeg altid bliver mega lækkersulten af det
Ja det er skrækkeligt.. At man kan blive så sulten at en dum debat ..
Dumme mig
onlyme skriver: stegt flæsk med persillesovs, kartofler og rødbed'e. Det sgu noget føde man kan forstå og man kan æde.
Uhhmm ja det er også bare godt
AalborgPigen skriver: Årrrh ja grydekylling ... HAPS :... Jeg elsker elsker elsker COLA !!!! Hvis jeg ikke kunne lide rødvin, havde jeg lidt et problem da jeg er tjener, og nu elev i en vin afdeling .. Så kan sige jeg er afhængig af rødvin, hvidvin .. Ja bare alle slags vin Ej er jeg ikke .. Men det smager bare godt !! Foie gras er jeg simpelthen ikk få ned gennem halsen
AalborgPigen skriver: Så er vi begge to dumme.. hahahah .. Jeg kan sende dig en omgang med Post DK, så har du den nok til næste jul ..
Hahaha
AalborgPigen skriver: Uhhmm ja det er også bare godt
Det er ikke bare godt,.!DET ER DET BEDSTE,.!Men slår kun lige kyllinge spinat lasagne & Grønne frikadeller,.Det er mine 3 abselut ynglins,.!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128