Hvor sover jeres børn henne om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

samantha1986

christinak skriver:

Jeg har siden vores søn blev født lagt ham til at sove nede i hans kravlegård om dagen, men nu er jeg i tvivl om han burde ligge oppe i sin seng og sove, for han vågner en del gange når han sover hernede også hvis jeg kommer til at larme, men jeg er bare ikke så glad for at han skal sove op ovenpå uden mig for jeg vil gerne holde øje med ham og synes ikke jeg får nok "tryghed" ved en baby alarm

Er vejret til det så sover vores uden for i barnevognen en gang om dagen. Og ellers ligger hun i liften på sofaen. Hun reagere så altså heller ikke på larm omkring hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

christinak

HeidiØ skriver:

Ja, self .. jeg synes du skal prøve at putte ham ude i barnevognen - han blir helt afhængig af det! Når han engang starter i institution er det jo også somregel der de putter deres børn

Problemet er at vi har ingen overdækning eller skygge i vores have så ved ikke hvor jeg skulle stille ham

Anmeld

18. juni 2012

christinak

MorDk skriver:

Det gjorde vi også i starten og det er til at få PIP af. Det er faktisk vigtigt at De kan falde i sævn selvom man fx. snakker i normalt toneleje mm. og De kan høre de "huslige" ting man laver... det kan også give dem en tryghed.

Vi ved ihvertfald at vi ikke VIL gå på listefødder her med vores 2.barn.

Min mand siger godt nok også at de skal vende sig til larm for ellers vil han vågne af det mindste

Anmeld

18. juni 2012

Aagaard

christinak skriver:

Jeg har siden vores søn blev født lagt ham til at sove nede i hans kravlegård om dagen, men nu er jeg i tvivl om han burde ligge oppe i sin seng og sove, for han vågner en del gange når han sover hernede også hvis jeg kommer til at larme, men jeg er bare ikke så glad for at han skal sove op ovenpå uden mig for jeg vil gerne holde øje med ham og synes ikke jeg får nok "tryghed" ved en baby alarm

Min datter har siden 2 dage efter hun blev født sovet alle sine dags lure udenfor i barnevognen og der sover hun som en sten.

Anmeld

18. juni 2012

Brams

Altid i sin barnevogn og hun ELSKER den. Spørger selv efter frokost om ikke det er nu hun skal ud og putte i barnevognen. Hun har fra hun var helt lille (2 mdr.) ligget udenfor

Da hun var helt lille, dog altid med babyalarm og mor eller far ude og kigge flere gange om hun har det godt, har nemlig heller ikke altid stolet på babyalarmen og er nok lidt pylret. Har stadig alarm på og hun er 3 år til oktober 

Anmeld

18. juni 2012

christinak

emsaroto skriver:

Oskar sov og sover stadig udenfor i barnevognen  
Så står han lige ude på terrassen.. det er klart det sundeste og han sover omkring 2-3 timer hver gang  

Skal nok bare prøve at sætte ham ud i barnevognen og se hvad han sir til det

Anmeld

18. juni 2012

Nea85

christinak skriver:

Han er 2 måneder så jeg har virkelig svært ved at ligge ham et sted for jeg ikke kan holde øje med ham det meste af tiden

Det kan jeg godt forstå, når han er så lille, man vil jo gerne kunne holde øje hele tiden. I har heller ikke et rum, hvor du kan lægge ham i liften med åben dør? Det er næsten synd, hvis han hele tiden bliver vækket..

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

De først uger sov hun i hendes lift, men derefter ude i barnevognen

Anmeld

18. juni 2012

Mor til Ella

christinak skriver:

Min sundhedspleje siger der skal være forskel på det sted barnet sover om dagen og om natten.

Så her sover hun enten i barnevognen, inde og ude, eller på sofaen

Anmeld

18. juni 2012

emsaroto

christinak skriver:

Skal nok bare prøve at sætte ham ud i barnevognen og se hvad han sir til det

Nu ved jeg ikke om i bor i lejlighed eller hus, men hvis du kan gå med ham for at få ham til at sove, også stille ham på terassen bagefter .. det ville være godt  

Så vænner han sig måske hutigere til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.