Hvor sover jeres børn henne om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.641 visninger
29 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

christinak

Jeg har siden vores søn blev født lagt ham til at sove nede i hans kravlegård om dagen, men nu er jeg i tvivl om han burde ligge oppe i sin seng og sove, for han vågner en del gange når han sover hernede også hvis jeg kommer til at larme, men jeg er bare ikke så glad for at han skal sove op ovenpå uden mig for jeg vil gerne holde øje med ham og synes ikke jeg får nok "tryghed" ved en baby alarm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

morethanperfect

christinak skriver:

Jeg har siden vores søn blev født lagt ham til at sove nede i hans kravlegård om dagen, men nu er jeg i tvivl om han burde ligge oppe i sin seng og sove, for han vågner en del gange når han sover hernede også hvis jeg kommer til at larme, men jeg er bare ikke så glad for at han skal sove op ovenpå uden mig for jeg vil gerne holde øje med ham og synes ikke jeg får nok "tryghed" ved en baby alarm

Det var meget forskelligt da Oscar var lille ..
Altså da han var helt lille , faldt han ofte i søvn i mine arme , og så lagde jeg ham tit i kravlegården eller liften ..
Men da han blev ældre , puttede jeg ham i sengen ..  

Anmeld

18. juni 2012

L&V

christinak skriver:

Laura sov i liften i stuen indtil hun var knap en månede også kom hun ud i barnevognen.. Vi har aldrig listet rundt selv om hun sov men gjord det der sku gøres Lige nu ligger hun ude i barnevognen på teressen og regnen pisker ned på taget så jeg kan høre det bag den lukkede dør og hun sover videre

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Min søn går i vuggestue.... så han sover derover... MEN da han var hjemme ved mig der sov han i sin lift inde i stuen til han var omkring 3mdr. Derefter kom han ind og ligge i sin seng...

Anmeld

18. juni 2012

HeidiØ

christinak skriver:

Vores søn har nærmest siden dag 1 sovet ude i barnevognen med alt slags vejr, self på overdækket terrasse... med babyalarm .. der er altså fin tryghed i sådan en. Det må bare være en hurdle du skal over.

Han faldt en sjælden gang i søvn i kravlegården, men vågner, som du selv siger, kort efter - og det er da også rimelig træls at gå på listefødder

Anmeld

18. juni 2012

Nea85

christinak skriver:

Min datter har altid sovet i barnevognen på altanen. Babyalarmen er tændt, og hvis vejret er til det, står døren åben
Hvor gammel er din søn?

Anmeld

18. juni 2012

emsaroto

Oskar sov og sover stadig udenfor i barnevognen  
Så står han lige ude på terrassen.. det er klart det sundeste og han sover omkring 2-3 timer hver gang  

Anmeld

18. juni 2012

Janni.

Silas sover udenfor i barnevognen i weekenderne. Det er det samme i dagplejen.

Anmeld

18. juni 2012

chael

Hvad med i barnevognen uden for og så en baby alarm?

*C

Anmeld

18. juni 2012

christinak

morethanperfect skriver:

Det var meget forskelligt da Oscar var lille ..
Altså da han var helt lille , faldt han ofte i søvn i mine arme , og så lagde jeg ham tit i kravlegården eller liften ..
Men da han blev ældre , puttede jeg ham i sengen ..  

Tænker også han måske skal op i sin seng og sove om dagen han er lige blevet 2 måneder og sover maks 15 timer i døgnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.