Jeg har bidt negle fra jeg var ganske lille og mine forældre har prøvet alt! Men intet hjalp! Jeg har aldrig bidt sådan helt ned i kødet, som nogle gør, og en af mine veninder sagde en dag, at hun aldrig havde lagt mærke til at jeg bider... Jeg har også selv som voksen forsøgt at holde op utallige gange, men uden held! Men lige pludselig sidste år, så holdte jeg op, jeg ved ikke helt hvordan, ud over at jeg konstant havde en neglefil på mig, så jeg ikke blev "fristet" og det hjalp

Jeg kan stadig godt bide lidt, hvis jeg er træt, nervøs eller ked af det, men så er det måske en negl, det går ud over!
Jeg har også prøvet god negl, og man vænner sig altså til den grimme smag, men jeg tror faktisk, at det i dag er årsagen til, at jeg ikke kan fordrage noget der er bittert, for det smager rigtig bittert...
Jeg tror du skal prøve at sørge, så godt du kan, for at der ikke hakker, eller hvad man skal kalde dem, som er fristende at bide i, fordi de er irriterende eller hænger fast i ting... Jeg ved ikke om det hjælper på et barn, men det hjalp mig! Måske du skal file negle på ham om aftenen?
Ja jeg ved ikke om du kan bruge ovenstående til noget, men det var lige mit input..
Mange hilsner fra en næsten ex neglebider, der først stoppede som 31 årig
Anmeld